۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۲۱۵۸۰
سردار شاهوارپور:

محرومیت زدایی خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است

محرومیت زدایی خنثی کننده نقشه‌های شوم دشمنان است
سردار شاهوارپور با اشاره به تلاش برای محرومیت زدایی، گفت: محرومیت زدایی و خدمت رسانی یکی از اموری است که از طریق آن می‌توان با نقشه‌های شوم دشمنان مقابله کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، صبح امروز، در آیین افتتاح ۳۵ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در غیزانیه اهواز، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور جوانمردی‌ها و ایثارگری‌ها است، عنوان داشت: کمک در رفع محرومیت‌ها و محرومیت زدایی یکی از موضوعات بسیار مهم و مورد تأکید امام راحل و رهبری است که سپاه و بسیج در تحقق چنین هدفی دوشادوش یکدیگر حرکت می‌کنند؛ محرومیت زدایی و خدمت رسانی یکی از اموری است که از طریق آن می‌توان با نقشه‌های شوم دشمنان مقابله کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، با بیان اینکه تکریم مردم به ویژه محرومان از رویکرد‌های بسیار مهم در دین مبین اسلام است، اظهار داشت: احسان و نیکویی به هم نوع در همه زمینه‌ها به ویژه ساکنان مناطق محروم از محور فعالیت‌های ما است؛ از این رو سپاه و بسیج در کنار سایر خدمتگزاران دولتی و مردمی و با کمک خیران برای تحقق اهداف امام راحل و رهبر انقلاب تلاش خواهند کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه شهدا برای تأمین امنیت ما خون شان را هدیه کردند، خاطرنشان کرد: جوانان ایرانی در دفاع مقدس برای تأمین امنیت پایدار، جان شان را تقدیم کردند؛ از این رو در برابر چنین ایثارگری وظیفه داریم با خدمت رسانی و محرومیت زدایی گامی برای مقابله با تحریم‌ها و دشمنان قسم خورده برداریم.

سردار شاهوارپور با بیان اینکه روز به روز دشمن از سنگر‌ها عقب نشینی می‌کند، تصریح کرد: در برابر تحریم همه جانبه نیازمند تلاش، کوشش و مجاهدت هستیم و چنین کوشش‌هایی باید از سوی جوانان حاصل شود.

وی با اشاره به توافقات حاصل شده با کمیته امداد گفت: با استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی یک سری واحد‌های مسکونی برای مددجویان کمیته امداد در سراسر استان خواهیم ساخت و در این باره بنا بر ساخت ۲۱۰ واحد است که با هزینه کم ساخته خواهند شد و امروز ساخت ۳۵ واحد به سرانجام رسید.

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه ۴ واحد در غیزانیه به افتتاح می‌رسند، بیان داشت: در مناطق سیل زده و زلزله زده استان برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد عهده دار تعمیر و ساخت خانه‌ها هستیم، ۳۵ مدرسه در مناطق زلزله زده و ۲۰ مدرسه در مناطق سیل زده در دست تعمیر هستند./۹۴۵۶/پ310/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
حاتم شرفی
ارسال نظرات