۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۶۲۲۰۴۲
حجت الاسلام والمسلمین خاموشی:

دفاع مقدس الگوی مقاومت در کشورهای منطقه است

دفاع مقدس الگوی مقاومت در کشورهای منطقه است
رییس سازمان اوقاف و امور خیریه دفاع مقدس را الگوی مقاومت در کشورهای منطقه ذکر کرد و گفت: این الگو نقشه راه این کشورها را تغییر داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی خاموشی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، ظهر امروز در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم، در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، گفت: قرآن کتابی است برای هدایت و بنابر فرموده قرآن هرکس اهل تقوا باشد قرآن عامل هدایت او است. بنابر روایت برتری قرآن بر سایر کلام‌ها مانند برتری خداوند بر سایر مخلوقات است، همه ما وابسته به خداییم و خدا بی‌نیاز از ما است، پس قرآن هیچ نیازی به دیگری ندارد.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه وجود مبارک اهل بیت(ع) را برای تشریح و تبیین قرآن کریم برشمرد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی فرهنگ قرآن را در کشور ما احیا کرد، اصفهان از دیرباز مرکز حوزه های علمیه و علمای بزرگ حوزه علمیه و تفکر قرآنی بوده است، انقلاب اسلامی با تفکر عالمانه حوزه‌های علمیه شکل گرفته است و این تفکر علما به ما آموزش داده است که اگر تفکر قرآنی داشته باشیم پیروز خواهیم شد و اگر از این تفکر فاصله بگیریم محکوم به شکست هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاموشی دفاع مقدس را الگوی مقاومت در کشورهای منطقه ذکر کرد و گفت: این الگو نقشه راه این کشورها را تغییر داده است، قرآن به ما آموزش داده که اگر متولیان واقعی مردم و کشور باشیم قرآن یاری رسان ما خواهد بود./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات