۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۶۲۲۳۶۱
حجت الاسلام دریکوند خبر داد؛

برگزاری دوره تخصصی مشاوره خانواده

برگزاری دوره تخصصی مشاوره خانواده
حجت الاسلام دریکوند از برگزاری دوره تخصصی مشاوره خانواده برای طلاب و خانواده هایشان در مدرسه علمیه امام صادق (ع) خبر داد.
حجت الاسلام مصطفی دریکوند، معاون آموزش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برگزاری سومین جلسه اساتید حوزه اظهار داشت: گزارش دهی اساتید در مورد کیفیت کلاس‌های درسی، مشورت در مورد تعطیلات و برنامه‌های حوزه در ایام اربعین اهم محور‌های جلسه بود.

معاون آموزش مدرسه امام صادق (ع) اندیمشک عنوان داشت: دوره تخصصی مشاوره خانواده برای طلاب و خانواده هایشان به تاریخ ۴ مهرماه با همکاری دفتر تبلیغات و سازمان بهزیستی استان خوزستان، از سوی حجت الاسلام ال‌هایی در مدرسه برگزار شد.

حجت الاسلام دریکوند با اشاره به برگزاری جلسات متعدد در سال تحصیلی ۹۹ ـ ۹۸ خاطرنشان کرد: هشتمین جلسه کادر در سال تحصیلی ۹۹ـ ۹۸ پیرامون تعیطلات اربعین و همچنین برنامه‌های پیشنهادی برای موکب حوزه علمیه امام صادق (ع) با حضور مدیریت و معاونان در سوم مهرماه برگزار شد.

وی از برگزاری جلسه مشورتی مدیریت مدرسه با طلاب خبر داد و گفت: مدیریت مدرسه با طلاب پایه‌های ۲، ۳ و ۴ در خصوص تعطیلات اربعین و برنامه‌های پیشنهادی برای موکب حوزه امام صادق (ع) به بحث و گفت و گو پرداخت./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات