۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۶۲۲۵۸۳

حضور آیت الله اعرافی در منزل دوتن از جانبازان دفاع مقدس

حضور آیت الله اعرافی در منزل دوتن از جانبازان دفاع مقدس
مدیر حوزه های علمیه عصر امروز با حضور درمنزل دوتن از جانبازان و خانواده شهید دوران دفاع مقدس از رشادت های آنان تمجید و تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مهم‌ترین هدف شهدا، جانبازان و ایثارگران 8سال دفاع مقدس احیای دین، و رفتن به مسیر امامت و ولایت بود، در هر پست و مقامی که باشیم باید راه شهدا را باید با تمام قوت و قدرت  ادامه بدهیم، چرا که هر خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وارد شود یعنی به راحتی جا پای خون شهدا گذاشته‌ایم.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای می‌فرمایند «زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست». این جمله پرمحتوا و مهمی است که ایشان، نام و خاطره شهدا را معادل خون شهید می‌دانند، شهادتی که برای شهید یک حرکت ارزشمند، مهم و فراتر از همه فوق ارزش‌ها است.

حضور آیت الله اعرافی در منزل دوتن از جانبازان دفاع مقدس

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه بر اساس تبعیت از ولی امر خود در  به مناسبت های مختلف در منزل خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران 8سال دفاع مقدس حضور پیدا کرده و ضمندلجویی از پدران، مادران شهدا، از رشادت های فرزندان آنان تجلیل به عمل می آورد.

مدیر حوزه های علمیه، عصر امروز نیز به همراه حجت الاسلام والمسلمین ملکدار رئیس مرکز امور طلاب و دانش آموختگان حوزه های علمیه و سردار هاشمی مدیر کل بنیاد شهید و ایثارگران استان قم در منزل دوتن از جانبازان و خانواده های شهدا حضور پیدا کرده و ضمن قدردانی و تکریم  با آنان گفت و گو کرد.

آیت الله اعرافی ابتدا در منزل عبدالرضا مزاری  جانباز آزاده و فرزند شهید و سپس در منزل محمد حبیب زاده بیژنی جانباز و فرزند شهید حضور پیدا کرد در سخنانی با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مدیون جانفشانی های شماست و امروز شما جانبازان عزیز شهدای زنده این آب و خاک و الگوی مستقیم برای جامعه و به ویژه نسل جوان هستید.

حضور آیت الله اعرافی در منزل دوتن از جانبازان دفاع مقدس

وی با بیان این که جانبازان عزیز ادامه دهنده راه علمدار کربلا هستند، افزود: رشادت ها و دلاوری های شهدا و جانبازان بی بدیل است، و الگویی جز علمدار کربلا  ندارند./998/ج

میثم صدیقیان
ارسال نظرات