۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۲۳۰۲۳

طرح ضیافت زوار از سوی ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان اجرا شد

طرح ضیافت زوار از سوی ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان اجرا شد
ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان جهت تکریم و خدمت رسانی زوار اربعین، طرح ضیافت زوار را اجرایی کرد.
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد اربعین حوزه علمیه خوزستان جهت تکریم و خدمت رسانی زوار اربعین اقدام به مهیا کردن محل اسکان و پذیرایی از مسافران کربلا، در شهر‌های خرمشهر، اهواز و اندیمشک نموده است.

از این رو طلاب در صورت تمایل می‌توانند با در میان گذاشتن مسأله با خیران، نمازگزاران مسجد یا اقوام، آن‌ها را به طرح ضیافت زوار دعوت کنند که در این باره شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۵-۹۹۰۲-۸۷۴۴ به نام مدیریت حوزه علمیه خوزستان برای دریافت کمک‌های مالی اختصاص یافته است.

از سوی دیگر طلاب، خیران و مؤمنان اهوازی که بنا را بر تهیه اقلام مورد نیاز، مواد غذایی مورد نیاز جهت تهیه (صبحانه، نهار، شام) و آب معدنی قرار دادند، می‌توانند اقلام شان را در اهواز  به آدرس چهارراه آبادان، خ کمپانی، بین خ ۵ و ۶ پاداد، مدیریت حوزه علمیه خوزستان و به دست حجت الاسلام کیانی بسپارند و برای ارتباط بیشتر با شماره ۰۹۱۰۸۹۱۹۷۲۰ تماس حاصل شود.

همچنین در شهرستان خرمشهر اقلامی که از سوی خیران و مؤمنان تهیه می‌شود در اختیار حجت الاسلام موسی پور، مدیر اجرایی حوزه علمیه سیدالشهدا خرمشهر قرار می‌گیرد، خیران و مؤمنان برای اطلاع از اقلام مورد نیاز با شماره ۰۹۱۶۶۳۴۱۸۹۴ تماس داشته باشند.

در اندیمشک نیز کمک‌های تهیه شده از سوی حجت الاسلام میرعالی جمع آوری و در اختیار نهاد‌ها و مواکب مربوطه قرار خواهد گرفت و در این باره شماره ۰۹۱۶۵۹۹۹۶۰۶ آماده پاسخگویی است./۹۴۵۶/د102/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات