۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۲۳۱۷۲
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد:

طلاب با تکیه بر علم و دانش باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند

طلاب با تکیه بر علم و دانش باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند
مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد به رسالت خطیر تبلیغی طلاب اشاره کرد و گفت: در این راستا طلاب با تکیه بر علم و دانش باید پاسخگوی نیازهای جامعه باشند.

حجت الاسلام بهروز شمسی فر، مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به رسالت طلاب در تبیین بیانیه گام دوم اشاره کرد و بیان داشت: طلاب در این راستا باید جنبه علمی خود را نه تنها در فضای حوزه بلکه با مطالعه آزاد نیز بالا ببرند.

وی طلاب را الگوی نسل جوان خواند و افزود: طلبه برای تبیین بیانیه گام دوم و انتقال به نسل جوان و نوجوان باید معارف را به زبان مخاطب منتقل کند.

حجت الاسلام شمسی فر ادامه داد: امروز باید از فرصت فضای مجازی در نهادینه سازی ارزش ها بین نسل امروز بهره مند و طلاب و مبلغان ما باید به شیوه های نوین تبلیغی و روش مختلف ارائه آموزه های دینی به نسل امروز مجهز باشند تا فعالیت آنان نتیجه بخش باشد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب باید در زمینه نظریه پردازی علمی خود را تقویت کنند و استعداد طلبگی خویش را شکوفا نمایند تا بتوانند برای هدفی که دارند موفق عمل کنند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه خرم آباد با اشاره به تلاش دشمن در عرصه جنگ نرم و با هدف به گمراهی کشاندن نسل جوان گفت: طلبه و مبلغ ما با مجهز بودن به علوم دینی و ارتقای سطح آگاهی خویش باید در این جبهه خنثی کننده دسیسه های دشمن باشند.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم حوزه علمیه در پرورش طلاب توانمند و انقلابی و کارآمد اظهار داشت: خروجی اصلی حوزه تبلیغ است و طلاب باید با تکیه بر علم و دانش در انجام رسالت تبلیغی خود ایفای نقش کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات