۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۶۲۳۷۱۱
مفتی اعظم قدس:

فراخوان صهیونیست‌ها برای حضور در مسجدالاقصی، جنگ مذهبی است

فراخوان صهیونیست‌ها برای حضور در مسجدالاقصی، جنگ مذهبی است
مفتی اعظم قدس و سرزمین‌های اشغالی فلسطین با انتقاد از فراخوان صهیونیست‌ها برای انجام آیین‌های یهودیان در مسجدالاقصی، این اقدامات را نوعی اعلان جنگ علیه مسلمانان دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ «محمد حسین»، مفتی اعظم قدس و خطیب مسجدالاقصی، امروز، ۲۱ مهرماه، در بیانیه‌ای سخنان وزیر امنیت داخلی  رژیم صهیونیستی مبنی بر دعوت از صهیونیست‌ها برای انجام مراسم دینی خود در مسجدالاقصی را محکوم کرد.
 
وی همچنین نسبت به ابعاد سخنان «آوی دیختر»، رئیس کمیسیون امور خارجی و امنیت پارلمان اسرائیل در خصوص حمله مسلحانه به مسجدالاقصی هشدار داد و گفت که این سخنان غیرمسئولانه و خطرناک است و منطقه خاورمیانه و کل جهان را به سمت جنگ مذهبی خواهد کشاند.
 
خطیب مسجدالاقصی تأکید کرد: هرگونه اهانت به اعتقادات و مقدسات ملت‌ها، تضییع حقوق آن‌ها است و چیزی جز نابودی برای کسانی که این اعتقادات را وعده باطل یا خرافات می‌انگارند، نخواهد داشت.
 
شیخ محمد حسین در ادامه با هشدار نسبت به عواقب سخنان مستکبرانه مقامات صهیونیست تأکید کرد: مسجدالاقصی با وجود تلاش دشمنان کینه‌توز برای سیطره  بر آن، یکی از مقدسات مسلمانان است و خواهد ماند.
 
آوی دیختر اخیراً اعلام کرده بود که دو سازمان یهودی در تلاش هستند تا حمله مسلحانه‌ای علیه مسجدالاقصی انجام دهند. این حمله ممکن است با پرتاب موشک به سمت مسجدالاقصی یا استفاده از هواپیمای حاوی مواد منفجره انجام شود./847/ب
 
منبع: ایکنا
ارسال نظرات