۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
کد خبر: ۶۲۵۱۵۱
امام جمعه جزیره کیش:

اهانت به دستگاه قضایی را نمی پذیریم

اهانت به دستگاه قضایی را نمی پذیریم
امام جمعه جزیره کیش گفت: ما ائمه جمعه چون تریبون در اختیار داریم وظیفه داریم از زحمات دستگاه قضایی تقدیر و آنها را تقویت کنیم.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از دادگستری استان هرمزگان، حجت الاسلام  احمد حسن زاده در دیدار با رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اعلام این که به هیچ وجه اهانت به دستگاه قضایی را نمی پذیریم تصریح کرد: وظیفه داریم دستگاه قضایی را تقویت کنیم.

امام جمعه جزیره کیش در جریان این دیدار ، ضمن خوش آمدگویی به رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و هیأت همراه ، اظهارداشت: باتوجه به درخواست های مردم که به ما ارسال می کنند امیدواریم دستگاه قضایی همچون همیشه با اقتدار و در چارچوب قانون عمل کند و به منظور تسریع در احقاق حقوق مردم اقدام نماید.

وی با اعلام اینکه ما اهانت به دستگاه قضایی را به هیچ وجه نمی پذیریم و در صدد تقویت دستگاه قضایی هستیم تصریح کرد: ما ائمه جمعه چون تریبون در اختیار داریم وظیفه داریم از زحمات دستگاه قضایی تقدیر و آنها را تقویت کنیم.

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان نیز امام جمعه را پدر معنوی جزیره کیش خواند و از رییس جدید دادگستری، قضات و کارکنان دادگستری کیش خواست که در چارچوب قانون و در راستای رهنمودهای امام جمعه محترم که پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است عمل کنند و با ایشان کمال همکاری را داشته باشند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات