۰۷ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۲۵۲۸۳
حجت الاسلام درویشی:

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی است

فرهنگ ایثار و شهادت لازمه تربیت نسلی انقلابی است
نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد و گفت: این فرهنگ در تربیت نسلی انقلابی تأثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام‌علی درویشی، نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان، ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای شهرستان دلفان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهدا است.

وی بر ضرورت فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امروز تاکید کرد و افزود: باید جوانان را با اهداف و آرمان های شهدا آشنا ساخت و با فرهنگ سازی راه آنان را ادامه داد.

حجت الاسلام درویشی در ادامه به ایستادگی شهدا در برابر حق و مبارزه با باطل اشاره و عنوان کرد: امروز باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه بود و با مقاومت و ایستادگی جلوی دسیسه های دشمنان گرفته شود.

وی بر ضرورت بیداری و روشنگری در برابر دسیسه های دشمنان تأکید کرد و گفت: نهادینه سازی فرهنگ ایثار و شهادت مهم ترین عامل در این زمینه است، با شناسایی جبهه حق و پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت باید دسیسه های دشمنان را خنثی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه لرستان اقتدار و عظمت ایران اسلامی را سبب خشم دشمنان خواند و یادآور شد: دشمنان  از هر توطئه ای برای ضربه به این نظام استفاده می کنند و اما در سایه ایمان به خدا، فرهنگ ایثار و شهادت، وجود رهبری فرزانه و حکیم این هجمه ها همواره خنثی است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری و جلوگیری از نفوذ دشمن اظهار داشت: بصیرت، هوشاری و پیروی از فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب عاملی مهم برای جلوگیری از نفوذ دشمنان است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات