۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۴
کد خبر: ۶۲۵۴۳۲
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «درر الکلام فاطمی(س)» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «درر الکلام فاطمی(س)» منتشر شد
آنچه ارزش کتاب «درر الکلام فاطمی(س)» را بیشتر ساخته، شرح احادیث با تمسک به قرآن و دیگر احادیث است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «درر الکلام فاطمی (س) جلد چهارم» اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی در پرتو احادیث ارزشمند حضرت فاطمه زهرا (س) بیان شده است. نویسنده به این منظور، هر بخش از کتاب را به شرح و تفسیر یکی از جملات درر بار آن حضرت اختصاص داده است.

وی گفت: مؤلف با تبیین ۱۳۵ حدیث در ۱۳۵ بخش، بخشی از معارف اسلامی را در معرض دید خوانندگان قرار داده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: آنچه ارزش کتاب را بیشتر ساخته، شرح احادیث با تمسک به قرآن و دیگر احادیث است. به عنوان نمونه عنوان شانزدهمین قسمت کتاب، «انفاق در راه خدا» است. این قسمت با سخنی از حضرت فاطمه (س) آغاز می‌شود و بحثی مفصل شامل سی صفحه، مباحث مربوط به انفاق از زوایای گوناگون آمده است.

وی افزود: نویسنده به این منظور به این موضوعات پرداخته است: اهمیت انفاق، شرایط انفاق، اعتدال در انفاق، موارد مصرف انفاق، آثار و برکات انفاق، انفاق کنندگان نمونه، انفاق در زندگی حضرت فاطمه (س).

پهلوانی اظهار داشت: خواننده این بخش از کتاب، انبوهی از آیات و احادیث در زمینه‌ی انفاق را در پیش چشم خود می‌بیند. کتاب، منبعی درخور توجه برای اهل وعظ و خطابه می‌تواند باشد.

وی به معرفی کتاب «درر الکلام فاطمی (س)» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته سید حسین اسحاقی است که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه شده و در انتشارات مرکز نشر هاجر به چاپ رسیده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی گفت: کتاب «درر الکلام فاطمی (س)» در ۵ جلد به ترتیب در ۴۸۷، ۴۹۶، ۵۰۴، ۵۰۴، ۵۵۵ صفحه به زبان فارسی در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

پهلوانی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات