۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۶۲۵۵۹۱
امام جمعه موقت اصفهان:

برخورد با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم است

برخورد با مفسدان اقتصادی مطالبه مردم است
حجت الاسلام رهبر با اشاره به ضرورت شفافیت اقتصادی به منظور مبارزه با فساد، گفت: برخورد جدی و قاطعانه با مفسدان مطالبه مردم از قوه قضاییه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدتقی رهبر امام جمعه موقت اصفهان، در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه در روز 13 آبان سال 58 دانشجویان و دانش اموزان در حالی لانه جاسوسی آمریکا را فتح کردند که در دنیا کسی جرأت رویارویی با آمریکا را نداشت، گفت: امام خمینی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را انقلاب دوم دانستند چرا که باعث خروج آمریکا از کشور ما شد.

وی در ادامه با اشاره به رشد و پیشرفت کشور در عرصه‌های مختلف علیرغم تمام تحریم‌ها و فشارهای آمریکا و متحدانش، اظهار کرد: امام خمینی فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و امروز شاهد هستیم که آمریکا بیشتر از هرزمانی منزوی و در موضع ضعف قرار گرفته است، بی اعتمادی به آمریکا جهانی شده و حتی متحدانش به این کشور اعتماد ندارند.

حجت الاسلام رهبر با بیان اینکه اصلی‌ترین و مهمترین راهبرد برای مبارزه با فساد، شفاف سازی به ویژه در عرصه اقتصادی در کشور است، خاطرنشان کرد: رییس دستگاه قضایی بر مسأله شفافیت تأکید دارد و معتقد است با شفافیت می‌توان به خوبی به مقابله با فساد پرداخت، این دیدگاه صحیح و سازنده است و اگر شفافیت باشد می‌توان به خوبی رخنه‌های فساد را پیدا کرد.

وی با اشاره به مطالبات گسترده مردم از قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد و مجازات مفسدان اقتصادی، تصریح کرد: با متخلفان و افراد اختلاس‌گر باید برخورد جدی و قاطعانه صورت بگیرد، افرادی که اختلاس می‌کنند در حقیقت حق محرومان و مستضعفان را ضایع می‌کنند و لازم است برخوردهای جدی با آنها صورت بگیرد.

امام جمعه موقت اصفهان بر ضرورت تجهیز فضاهای مناسب و اختصاصی برای تفریح و ورزش بانوان تأکید کرد و گفت: تفریح و سرگرمی نیاز جامعه است اما نباید آلوده به گناه باشد، همه دستگاه‌ها از جمله آموزش و پرورش باید به مسأله فرهنگ توجه داشته باشند و لازم است نسبت به فرهنگ سازی‌های مثبت در جامعه کوشش و تلاش در همه دستگاه‌ها وجود داشته باشد./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳
بله سالهاست مطالبه مردم است ولی فعلا کسی ارزشی به خواسته های به حق مردم قائل نیست
1
0
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳
گویا هنوز وقتش نشده اسامی مفسدان اصلی از جیب مسولین بیرون بیاید
0
0