۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۶۲۵۶۱۵
در قالب کتابخوان همراه پژوهان؛

نسخه الکترونیکی کتاب «اصول الفقه» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «اصول الفقه» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «اصول الفقه» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «اصول الفقه فی مباحث الالفاظ و الملازمات العقلیه و مباحث الحجه و الاصول العملیه» اظهار داشت: «اصول» یکی از دانش‌های پر ارجی است که طالبانِ علوم دینی را در مسیر «اجتهاد» مدد می‌رساند و شیوه «استنباط» را تعلیم می‌دهد.

وی گفت: فقیهان شیعی درطول هزار سال، تلاشِ اصولی کتاب‌های فراوانی نگاشته اند که بیشتر آن‌ها «پژوهشی» اند و خصلت «آموزشی» ندارند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: اصولیان معاصر هم با توجه به شیوه‌های آموزشی جدید، آثار بدیع و تازه‌ای خلق کرده اند که یکی از آن‌ها «اصول فقه» تألیف علامه نواندیش محمد رضا مظفر است.

وی افزود: این کتاب تاکنون بار‌ها چاپ شده، اما طبع کنونی آن را مؤسسه بوستان کتاب با تصحیح و ویرایش جدید، عهده دار شده است.

پهلوانی به معرفی کتاب «اصول الفقه» پرداخت و اظهار داشت: این کتاب نوشته محمدرضا مظفر است که در موسسه بوستان کتاب تهیه شده و در انتشارات این مؤسسه به چاپ رسیده است.

وی گفت: کتاب «اصول الفقه» با ۶۷۷ صفحه به زبان عربی در سال ۱۳۹۸ منتشر شده و به تازگی اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این کتاب را به صورت کتاب الکترونیکی و در قالب کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS منتشر کرده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب اظهار داشت: علاقه‌مندان برای دریافت نرم افزار این کتاب می‌توانند به نشانی اینترنتی کتابخوان همراه پژوهان به آدرس www.pajoohaan.ir مراجعه کرده و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات