۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۲۵۶۵۴
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

زنان نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند

زنان نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند
سردار فدوی با بیان اینکه زنان نقش مهمی در تحقق تمدن نوین اسلامی دارند، گفت: راهیان نور اردویی است که انسان را متحول می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز در مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور که با حضور 4 هزار دانش آموز دختر در مرقد مطهر امام راحل برگزار شد، گفت: اردوی راهیان نور فرصت بی نظیر و مغتنمی است که باید قدر آن را دانست و بهترین استفاده ها را از آن برد.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان برای نابودی انقلاب جنگ 8 ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند اما با آغاز جنگ زمانی دیدیم که خیل عظیمی از رزمندگان با اطاعت از امام خمینی(ره) به ندای ولی زمان لبیک گفتند و به جهاد پرداختند و ما امروز شاهد خیر و برکات ایثار و مقاومت آنان هستیم.

سردار فدوی با تاکید بر اینکه وجود همان خیر و برکت سبب شد ما امروز با اقتدار پیش برویم، عنوان کرد: انسان های زیادی در آن دوران با لبیک گفتن به ندای رهبر زمان بهشتی شدند و به شهادت رسیدند یا جانباز شدند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راهیان نور را مصداق و ادامه همان لبیک گویی دانست و گفت: بعضی از جوانان در دهه شصت که عازم میدان نبرد شدند هم سن دانش آموزانی بودند که امروز راهی مناطق عملیاتی می شوند.

وی با تاکید بر اینکه راهیان نور و گام نهادن در مناطق عملیاتی دفاع مقدس انسان را متحول می کند، ادامه داد: مناطق عملیاتی قبل از دوران دفاع مقدس تنها زمین های خاکی بودند و هیچ ارزش معنوی نداشتند اما با ریخته شدن خون پاک شهدا در این سرزمین ما شاهد ارزشمند شدن این سرزمین ها هستیم.

سردار فدوی ادامه داد: کسانی که به این سرزمین ها پا می نهند باید به این فکر کنند شهدا چرا این راه را انتخاب کردند و چرا امروز نامشان با عزت برده می شود؛ خصوصیت این مناطق همین است که انسان را به تفکر وا می دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با استناد به کلام امام راحل که شهید فهمیده را رهبر خویش بیان کردند، گفت: امام خمینی(ره) درخصوص جایگاه زنان فرمودند: زنان کشورمان رهبر هستند آنان در زمان انقلاب چندین بار جلودار و خط‌شکنی کردند؛ اگر امروز زنان به نقش و وظیفه خود کامل عمل کنند به طور قطع زودتر تمدن نوین اسلامی محقق خواهد شد./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 8

 

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات