۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۲۵۸۳۲
حجت الاسلام پژمانفر در گفت وگو با رسا:

حضور حماسی مردم در راهپمایی امروز خط بطلانی بر خیال پردازی‌های دشمنان بود

حضور حماسی مردم در راهپمایی امروز خط بطلانی بر خیال پردازی‌های دشمنان بود
نماینده مجلس با قدردانی از حضور حماسی و دشمن شکن مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: حضور حماسی مردم در صحنه خط بطلانی بر خیال پردازی‌های غلط دشمنان است.

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، به راهپیمایی یوم الله 13 آبان ماه اشاره کرد و گفت: امروز دشمن در عرصه مسائل سیاسی به ایجاد خلل در جامعه و فشار آوردن روی آحاد مردم طمع دارد.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در زمینه چند قطبی سازی مردم کشور اظهار داشت: امروز دشمن همه تلاش خود را به کار گرفته است تا آحاد مختلف مردم را چند پاره کرده و از این طریق نظام اسلامی را به نابودی بکشاند.

حجت الاسلام پژمانفر خاطرنشان کرد: دشمن همواره سعی دارد تا در مقابل حضور یکپارچه و منسجم مردم شکاف ها و چند پارگی ها را ایجاد کند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی امروز خط بطلانی بر خیال پردازی های غلط دشمنان است، ابراز کرد: حضور پرشور مردم در صحنه های مختلف نشان می دهد که تبلیغات دشمن غیر واقعی و واهی است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه جلوی فرافکنی رسانه ای و دروغ پراکنی های دشمن را می گیرد، تأکید کرد: حضور حماسی مردم در راهپیمایی های مختلف به همگان نشان داد که تبلیغات دشمن جز دروغ پراکنی و فضاسازی چیز دیگری نیست.

حجت الاسلام پژمانفر ادامه داد: ما راهپیمایی یوم الله 13 آبان را بسیار کارآمد و پرنتیجه می دانیم و مردم شریف ایران همچون سال های گذشته بار دیگر حماسه بزرگی خلق کردند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به لزوم بازخوانی دشمنی های آمریکا در طول تاریخ انقلاب اسلامی به ویژه برای نسل جوان جامعه اشاره و اظهار کرد: امروز همه می دانند که آمریکا کشوری عهدشکن بوده، رویکرد استکباری دارد و همواره حقوق ملت ایران را تضییع کرده است.

وی در پایان بر ضرورت فرهنگ سازی در راستای گفتمان مقاومت در جامعه تأکید و عنوان کرد: ما باید در مقابل آمریکای جنایتکار بایستیم و گفتمان مقاومت و ایستادگی را در میان جامعه به ویژه نسل جوان خود نهادینه کنیم./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات