۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۶۲۵۹۱۱
نماینده مجلس:

موفقیت های ایران اسلامی نتیجه روحیه انقلابی و مقاومت است

موفقیت های ایران اسلامی نتیجه روحیه انقلابی و مقاومت است
حاجی بابایی مقاومت را رمز موفقیت نظام و شکست دشمن خواند و گفت: موفقیت ها ما در این سال های عمر انقلاب نتیجه روحیه انقلابی و مقاومت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز در جع راهپیمایی کنندگان خرم آباد، با اشاره به اینکه انقلاب برای استقلال کشور، حاکمیت مردم بر کشور در 22 بهمن 1357 توانست حاکمیت کشور و سرنوشت خودش را به ‌دست بگیرد و از همان روزها دشمنی‌های آمریکا علیه کشور ایران اسلامی آغاز شد، گفت: آمریکا چهل سال کامل علیه ملت ما توطئه کرد.

وی افزود: راه اندازی جنگ هشت ساله، تحریم ها، راه اندازی توطئه های مختلف علیه ایران اسلامی و کشتار جوانان در عرصه های مختلف، تجهیز منافقین از سوی آمریکا و به خاک و خون کشاندن مردم در خیابان ها گوشه ای جنایات آمریکا است.

نماینده مردم همدان در مجلس به تحریم های اقتصادی و راه اندازی جنگ اقتصادی از سوی آمریکا اشاره و خاطرنشان کرد: پس از ناکامی از توطئه های خود امروز جنگ اقتصادی را به راه انداخته است.

وی با بیان اینکه امروز آمریکا در تلاش است که جمهوری اسلامی ایران را محتاج به مذاکره کنند، ادامه داد: به فرموده رهبر معظم انقلاب راه مقابله با آمریکا نه جنگ و نه صلح، بلکه مقاومت است.

مقاومت به معنای شکست دشمن است

وزیر اسبق آموزش‌ و پرورش اظهار داشت: مقاومت به معنای این است که ایستادگی راه شکست آمریکا بوده و برای شکست آمریکا و کاهش فشار تحریم ها در این جنگ اقتصادی باید به ملت بزرگ ایران، اشتغال زایی، بهره مندی از توانایی جوانان دانش ‌آموخته و به اقتصاد ایران تکیه کرد.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت سبب شد که آمریکایی که مرزها را توسط پهپادها در می‌نوردید و وارد مرز کشورهای گوناگون می‌شد، توسط تکنولوژی ما ساقط شود، اذعان داشت: در سایه این مهم موفق شدیم دستگاه اطلاعاتی آمدنیوز را ساقط کنیم.

حاجی بابایی با اشاره به موفقیت های ایران اسلامی در طول این سال های عمر انقلاب و در سایه روحیه مقاومت و ایستادگی اظهار داشت: موفقیت های ما در طول این سال ها نتیجه روحیه انقلابی گری و مقاومت است.

وی در ادامه با گرامیداشت یوم الله 13 آبان گفت: انقلاب ایران از سیزدهم آبان نشأت گرفته ‌است، 13 آبان نماد و تجلی روحیه انقلابی گری، مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان است.

وجود مشکلات اقتصادی به دلیل عدم روحیه انقلابی است

حاجی بابایی روحیه انقلابی را رمز موفقیت و پیروزی انقلاب خواند و اظهار داشت: اگر امروز در حوزه اقتصاد مشکل داریم به خاطر عدم روحیه انقلابی بوده و باید در سایه تبیین روحیه انقلابی و تکیه بر ارزش ها و باورهای دینی در رفع مشکلات گام برداریم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات