۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۶۲۶۴۴۲
۱۹ آبان ماه؛

آغاز نام نویسی در آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه لرستان

آغاز نام نویسی در آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه لرستان
معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان از برگزاری مسابقات حفظ قرآن و نهج البلاغه خبر داد و گفت: طلاب می‌توانند از ۱۹ آبان ماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

حجت الاسلام فضل الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه هشت آذر ماه برگزار می شود.

وی با بیان اینکه نام نویسی علاقه مندان در آزمون حفظ قرآن حوزه علمیه از فردا 19 آبان ماه آغاز می شود، افزود: طلاب علاقه مند می توانند با مراجعه به سایت معاونت تهذیب تا سوم آذر ماه نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان ادامه داد: آزمون حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه علمیه لرستان در مهرماه برگزار شده است و در آذر ماه به صورت مجدد برگزار می شود.

وی اظهار داشت: برگزاری این آزمون فرصتی است برای طلابی که به هر دلیل نتوانستند در آزمون حفظ قرآن شرکت کنند و هم اکنون با نام نویسی می توانند از این فرصتی که در اختیار آنان گذاشته می شود، استفاده نمایند.

حجت الاسلام پیرمحمدی خاطرنشان کرد: آزمون حفظ قرآن حوزه علمیه از بزرگ ترین همایش های قرآنی حوزه بوده و بهترین فرصت برای درخشش طلاب در زمینه حفظ قران است.

وی بیان داشت: با فراهم سازی زمینه حضور طلاب در امور قرآنی و درخشش این قشر بتوانیم به بخشی از مطالبات رهبری در حوزه قرآنی عمل کنیم./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات