۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۶۲۶۹۷۲
رییس کل دادگستری استان قم:

هجمه برخی مسؤولان علیه قوه قضاییه ناجوانمردانه است + فیلم

هجمه برخی مسؤولان علیه قوه قضاییه ناجوانمردانه است + فیلم
حجت الاسلام مظفری با اشاره به هجمه ناجوانمردانه برخی مسؤولان علیه قوه قضاییه بر عزم جدی این دستگاه در مبارزه با فساد درون و برون سازمانی تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی مظفری رییس کل دادگستری استان قم در همایش «فرصت های تحول در سازمان قضایی نیروهای مسلح» که پیش از ظهر امروز در سالن همایش های مرکز آموزش قوه قضاییه قم برگزار شد، با بیان این که جنبه حمایتی سازمان قضایی نیروهای مسلح باید حفظ شود، گفت: ما همچون پدری مهربان باید در کنار تنبیه مناسب، رحم و عطوفت خود را حفظ کنیم.

وی عزم دستگاه قضایی را در مبارزه با جرم جدی دانست و افزود: ما هرچند مجازات می‌ کنیم و برخورد جدی داریم ولی نباید خدایی ناکرده با متهمان یا محکومان برخورد بدی داشته باشیم که این احساس باید بین نیروهای انتظامی و نظامی به وجود بیاید.

حجت الاسلام مظفری ابراز داشت: در مقام عمل مدتی است که نظامی ها به شدت مورد ضرب و شتم و حمله و اذیت و آزار قرار می‌ گیرند و این جسارت نسبت به نیروهای نظامی زیاد شده است.

وی با تأکید بر این که باید طوری عمل کنیم که هیمنه و اقتدار نیروی انتظامی و نظامی شکسته نشود، گفت: این به این معنا نیست که نیروهای نظامی هر طور می‌ خواهند عمل کنند ولی نباید این طور هم باشد که فرد نظامی ما بایستد و مورد ضرب و شتم قرار گرفته و یا شهید شود.

رییس کل دادگستری استان قم تصریح کرد: انتظار مردم و جامعه ما این است و شعارهای قوه قضاییه به عنوان تحول در دستگاه قضایی، مبارزه با فساد درون سازمانی و فساد برون سازمانی است، هرچند هجمه ها و موضع گیری های ناجوانمردانه ای از سوی برخی مسؤولان صورت گرفته است.

وی بیان داشت: تا وقتی این مجموعه در درون سازمان پاک نباشد نمی تواند وضعیت بیرونی خود را اصلاح کند؛ وقتی مردم و سازمان های دیگر متوجه شوند که در درون این مجموعه که مدعی حفظ سلامت و امنیت این کشور است فساد داشت، هیمنه و اقتدار قوه قضاییه را می‌ شکند.

حجت الاسلام مظفری با اشاره به این که باید با فساد درون سازمانی به صورت جدی مبارزه صورت بگیرد، گفت: این مسأله باید مورد حمایت نهادهای دیگر نیز قرار بگیرد، چون دشمنان اگر هیچ کاری برای شکستن ما پیدا نکنند ما را متهم به فساد سازمان یافته می‌ کنند، در حالی که این موضوع در این حد واقعیت ندارد./1330/پ202/ب1

تعداد بازدید : 1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات