۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۶۲۷۱۶۸
آیت الله نوری همدانی:

شجره طیبه بسیج پناهگاه مردم است

شجره طیبه بسیج پناهگاه مردم است
حضرت آیت الله نوری همدانی بسیج را شجره طیبه و یادگار ماندگار امام راحل دانست و تأکید کرد که شجره طیبه بسیج پناهگاه مردم در زمینه های مختلف است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی امروز در دیدار رییس سازمان بسیج مستضعفین و نماینده ولی فقیه در بسیج با تبریک میلاد رسول گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) بسیج را شجره طیبه و یادگار ماندگار امام راحل دانست و گفت: برخی مسائل مانند درختی با ریشه های ثابت هستند که ثمره چنین درختی برای مردم مفید است و برکات فراوانی دارد.

وی افزود: بسیج یک نعمت بزرگ الهی برای انقلاب اسلامی و مردم ایران است که برکات فراوانی داشته است، بسیج در طول تاریخ انقلاب همیشه حماسه آفرین بوده و در 8 سال دفاع مقدس نقش کلیدی در مقابله با دشمنان داشت.

این مرجع تقلید با اشاره به حضور موفق بسیج در عرصه های فرهنگی، سیاسی، سازندگی و سایر عرصه ها اظهار داشت: حضور بسیج در صحنه و بودن در کنار مردم و یاری انقلاب اسلامی برکات فراوانی دارد، در هر عرصه ای که نیاز به کمک باشد بسیج در آن حضور دارد.

وی خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان را از دیگر خدمات و برکات بسیج دانست و ادامه داد: بسیج نقش ویژه ای در کادر سازی و حفظ انقلاب دارد و تمام کرامت، شرافت و عظمت ایران اسلامی و مردم مرهون انقلاب اسلامی است.

حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر اهتمام بسیج برای خدمت رسانی به انقلاب ابراز داشت: وقتی کشورهای منطقه را مشاهده می کنیم متوجه می شویم که در چه نعمتی از امنیت و عزت قرار داریم، بسیج از عوامل مهم حفظ و ماندگاری انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که بسیج پناهگاهی برای مردم در زمینه های مختلف است، عنوان کرد: امنیت، عدالت و مسائل رفاهی و اقتصادی باید در دستور کار همه مسؤولان و نهادها باشد، رسول گرامی اسلام(ص) فرمودند هرکس خیر و منفعت بیشتری به دیگران برساند در پیشگاه الهی محبوب تر خواهد بود و شجره طیبه بسیج محبوبیت دارد.

محمد قمین
ارسال نظرات