۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۲۷۹۶۰

‌۱۱۰ ویژه برنامه در هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود‌

‌۱۱۰ ویژه برنامه در هفته بسیج در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود‌
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد گفت: بیش از ۱۱۰ ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان پارس‌آباد مغان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرهنگ حسن نوری اظهار داشت: بیش از 110 ویژه برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح شهرستان پارس‌آباد مغان با شعار محوری بسیج چهل سال خدمت و جهاد و شهادت برگزار می‌شود.

وی از افتتاح درمانگاه بسیج در شهرستان پارس‌آباد مغان خبر داد و افزود: درمانگاه بسیج در شهرستان پارس‌آباد مغان نیز بمناسبت هفته بسیج افتتاح می‌شود و در این درمانگاه به عموم مردم خدمات پزشکی اعم از خدمات پزشک عمومی، دندان‌پزشکی، رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی و زنان و زایمان ارائه می‌شود.

نوری برگزاری یادواره‌های شهدا را مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در پارس‌آباد دانست و تصریح کرد: عطر افشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، برگزاری یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه سلامت و ویزیت رایگان و اجرای مسابقات ورزشی مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در سطح شهرستان پارس‌آباد است.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه پروژه‌های محرومیت‌زدایی نیز در شهرستان پارس‌آباد افتتاح می‌شود اظهار کرد: افتتاح و بهره‌برواری از پروژه‌های محرومیت‌زدایی، بازدید مسئولان از پروژه‌های محرومیت‌زدایی و کارگاه‌های اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، برپایی نشست‌های تخصصی با هدف افزایش ازدواج و کاهش طلاق در سطح شهرستان پارس‌آباد از دیگر برنامه‌های هفته بسیج است.

وی با تاکید بر اینکه تجمع بزرگ بسیجیان نیز در شهرستان پارس‌آباد برگزار می‌شود بیان کرد: همزمان با پنجم آذر ماه تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان پارس‌آباد مغان با سراسر استان اردبیل در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) پارس‌آباد برگزار می‌شود./1350/د102/ب1

ارسال نظرات