۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۲۸۵۱۱
نماینده ولی‌فقیه در سپاه خراسان شمالی:

طنین تفکر بسیجی در جامعه سبب مصونیت کشور است

طنین تفکر بسیجی در جامعه سبب مصونیت کشور است
نماینده ولی فقیه در سپاه خراسان شمالی گفت: هرکسی تفکر و روحیه بسیجی داشته باشد، می‌شود او را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کسوت بسیجی قلمداد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حسین زحمت‌کش، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) استان، امروز در نشست بصیرتی که به مناسبت هفته بسیج با حضور طلاب حوزه علمیه استان برگزار شد، به تبیین نقش و جایگاه بسیج در انقلاب و نظام اسلامی پرداخت.

وی افزود: نیروهای بسیجی در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌های ماندگاری خلق کردند و ما مفتخریم به اینکه بیش از نیمی از شهدای ما در کسوت بسیجی به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش خاطرنشان کرد: بسیجی فقط آن نیست که تنها در سازمان بسیج مستضعفان سازمان‌دهی شده و پرونده داشته باشد؛ بلکه هرکسی تفکر و روحیه بسیجی داشته باشد، می‌شود او را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در کسوت بسیجی قلمداد کرد.

وی اضافه کرد: اینکه امام راحل فرمود اگر صدای دل‌نشین تفکر بسیجی در جامعه طنین‌انداز شود به آن جامعه هیچ آسیبی نمی‌رسد نشان‌دهنده جایگاه، اهمیت و اثرگذاری تفکر بسیجی در نظام اسلامی است؛ ازاین‌رو کافی است مردم و مسؤولان با روحیه بسیجی کار کنند تا قله‌های موفقیت و پیروزی یکی پس از دیگری فتح شود.

وی با بیان اینکه ما انقلاب کردیم که دین در عرصه حکومت حاکم باشد، افزود: امروزه استکبار با ما مخالفت داشته و می‌گوید ما با اسلام و دینی مخالف هستیم که این اسلام و دین به عرصه حکومت بیاید؛ ازاین‌رو ما با حکومت دینی و حکومت اسلامی مخالف هستیم.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: دشمن می‌خواهد جلوی این تفکر را بگیرد که دیگر حکومت دینی و اسلامی شکل نگیرد.

وی افزود: مقام معظم رهبری بارها در سخنرانی‌هایشان فرموده‌اند که این‌ها می‌خواهند امروزه دنیا را دوقطبی کنند.

حجت‌الاسلام زحمت‌کش اضافه کرد: امروزه دشمن می‌خواهد ما بیاییم و در نظام سلطه‌پذیری، سلطه‌پذیر باشیم و در مقابل مستکبرین عالم، آمریکا، اسرائیل و سعودی‌ها هستند که سلطه‌گر هستند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات