۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۷۱۳
رییس سازمان تبلیغات اسلامی:

استقامت و ایستادگی مردم در گرو شناخت اسلام ناب است

استقامت و ایستادگی مردم در گرو شناخت اسلام ناب است
حجت ‌الاسلام والمسلمین قمی استقامت و ایستادگی مردم را در گرو شناخت اسلام ناب دانست و گفت: بسیجیان دانشجو و طلبه اسلام ناب را برای مردم تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت ‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، امروز در نخستین همایش «بسیج دانشجو و طلبه» که در مدرسه علمیه مشکات علی ابن موسی الرضا(ع) برگزار شد، گفت: هر تلقی، تحلیل و برنامه‌ریزی که از مساله‌های خردتر از انقلاب اسلامی شروع شود ابتر است.

وی انقلاب اسلامی را نقطه عطفی برای جریان هدایت دانست و ادامه داد: ما باید بدانیم محور تحولات عالم در نقشه هدایت الهی امروز کجا رقم می خورد و چکاچک شمشیر حق و باطل امروز از کجا صدایش به گوش می رسد؛ رهبر معظم انقلاب می فرمایند: امروز استکبار جهانی همه داشته های خودش را به میدان آورده تا با یک حقیقت ریشه دار تنومندی مانند انقلاب اسلامی مبارزه کند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین قمی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی محل هجمه های دشمنان حق و حقیقت است، اظهار داشت: با نگاه صحیح به انقلاب اسلامی می توان به پیشبردهای دانشگاه و دیگر امور فکر کرد؛ انقلاب مهم است چون مردم و توحید مهم است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی مقصود از انقلاب را یک حقیقت بالنده، زنده و پیش‌رونده بیان کرد و ادامه داد: انقلاب خودش می گوید مساله اش چیست و ما نمی توانیم مساله برای او تعیین و تعریف کنیم.

وی مساله اول انقلاب اسلامی را وجهه همت رهبر انقلاب دانست و گفت: امروز نگاه ما باید به نقطه کانونی توجهات عالم امام زمان(عج) باشد؛ ولی خدا به انقلاب اسلامی توجه دارد و این محور کانون توجهات است.

حجت ‌الاسلام والمسلمین قمی با تاکید بر اینکه امروز در انقلاب اسلامی خلاها باید پر شود، عنوان کرد: همانگونه که می گوییم آفاق تمدنی در انقلاب وجود دارد مبانی توحیدی نیز در آن هست؛ مساله ولایت و مردم سالاری دینی در انقلاب اسلامی است و کسی که انقلاب اسلامی را ایجاد کرده می تواند امروز آن را پیش ببرد.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی زوایا، ابعاد و آفاق تمدنی گوناگونی دارد؛ امروز مساله مهم انقلاب اسلامی چیست؟ همه موضوعات و تلاش ها باید حول محور این سوال صورت بپذیرد.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: مردم باید تصمیم بگیرند بایستند و در این مبارزه تمدنی اهل استقامت باشند؛ ما باید ببینیم مردم و نهادهای مسؤول چه اقدامی در این عرصه انجام می دهند.

حجت ‌الاسلام والمسلمین قمی اضافه کرد: اگر اسلام ناب برای مردم تبیین شود مردم تصمیم می گیرند بایستند؛ امام راحل از بسیج دانشجو و طلبه می خواهند اسلام ناب را برای مردم تبیین کنند./813/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 5
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات