۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۶۲۹۴۷۶
استاندار لرستان:

تعامل و همفکری مسؤولان لازمه رشد و پیشرفت کشور است

تعامل و همفکری مسؤولان لازمه رشد و پیشرفت کشور است
استاندار لرستان بر ضرورت همفکری و تعامل مسؤولان برای رشد جامعه تلاش کرد و گفت: باید از ظرفیت های حوزوی، فرهنگی و رسانه ای استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سید موسی خادمی، ظهر امروز در شورای اداری استان و مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در لرستان، گفت: مردم استان مدافع انقلاب و ارزش های اسلامی هستند و در صحنه های مختلف با حضور به موقع خویش خنثی کننده هجمه ها و دسیسه های دشمنان هستند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به خواسته ها و نیاز مردم افزود: باید همواره به مطالبات به حق مردم پاسخ داده شود و در راستای رفع مشکلات اقدام شود.

خادمی از مردم استان لرستان، به عنوان مردمی ولایت مدار و مدافع ارزش های انقلاب اسلامی یاد کرد و اظهار داشت: نماینده ولی فقیه باید با همه قشرها ارتباطی مؤثر داشته و نقش آفرین باشد.

وی بر ضرورت تلاش در راستای رشد و تعالی جامعه تأکید کرد و گفت: در این راستا باید از ظرفیت های فرهنگی، حوزوی و تبلیغی استفاده شود.

استاندار لرستان به نقش و اهمیت فرهنگ اشاره کرد و اظهار داشت: باید آداب و رسوم منطقه ها و استان مورد توجه ویژه قرار گیرد و برای ارتقای فرهنگ جامعه تلاش کنیم.

خادمی عنوان کرد: ارتباط با بخش پیشرو جامعه و در نظر گرفتن راهبردهای متناسب آن با مقتضای زمان از دیگر موارد مهمی است که برای رشد و پیشرفت در جامعه باید مورد توجه قرار دهیم.

وی در پایان از زحمات حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در لرستان قدردانی کرد و گفت: دستگاه های اجرایی آماده همکاری و رهنمودهای نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی هستند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات