۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵
کد خبر: ۶۴۷۱۹۲
مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه مهدویت از طریق فضای مجازی

برگزاری ویژه برنامه های دهه مهدویت از طریق فضای مجازی
حجت الاسلام مهدوی نسب با تشریح ویژه برنامه های دهه مهدویت در فضای مجازی، گفت: امسال ویژه برنامه های دهه مهدویت از طریق فضای مجازی در اختیار مردم قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، سید جعفر موسوی نسب، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگاران در فضای مجازی به تشریح فعالیت های این بنیاد در ایام نیمه شعبان در دهه مهدویت پرداخت.

وی با بیان این که امسال با توجه به شرایط کشور برنامه های دهه مهدویت از طریق فضای مجازی در اختیار مردم قرار می گیرد، گفت: با نهادها و ارگان های مختلف از جمله صدا وسیما، دانشگاه ها، حوزه های علمیه، مساجد، آموزش و پرورش و غیره هماهنگ شده است تا این ویژه برنامه ها را از طریق فضای مجازی به مخاطبین خود که در منزل قرنطینه هستند، انتقال دهند.

حجت الاسلام مهدوی نسب با اشاره به برگزاری مسابقه های مختلف در دهه مهدویت، ابراز کرد: مسابقه کتابخوانی از جمله این مسابقات است که علاقه مندان می توانند به انتخاب خود یکی از دو کتاب «زندگی مهدوی» یا «خانواده و تربیت مهدوی» که فایل pdf آن در کانال اطلاع‌رسانی بنیاد در پیام‌رسان سروش و ایتا به آدرس sapp.ir/mahdaviat_khorasanrazavi بارگذاری شده را مطالعه و در مسابقه شرکت کنند و اگر هر دو کتاب را انتخاب کردند امتیاز در قرعه‌کشی دوبرابر خواهد شد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی افزود: شرکت در مسابقه برای عموم افراد آزاد است اما چنانچه برندگان، از مربیان یا دانش پژوهان بنیاد باشند هدیه ای ویژه دریافت خواهند کرد، زمان برگزاری مسابقه طبق سه مرحله: ۱۶ و ۱۸ و ۲۰ فروردین ساعت ۲۰ و مهلت ارسال پاسخ تا پایان همان شب می‌باشد و همزمان با نیمه شعبان، اسامی برندگان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به دیگر برنامه ها د دهه مهدویت گفت: ساخت و طراحی سه موشن گرافیک ویژه ایام نیمه شعبان، تهیه پوستر محتوایی، برگزاری آموزش مجازی مهدویت برای دانش پژوهان و نهادهای درخواست کننده، همراهی با شهرستان کاشمر در طرح‌های مهدوی و عضویت و همکاری با عهد همدلی در طرح هر خانه یک مهدیه با پنج برنامه تزیین سر درب منازل، لیگ کتابخوانی، جشنواره نواهای مهدوی، احیاء نیمه شعبان و بخش آزاد از جمله برنامه های دهه مهدویت است.

حجت الاسلام مهدوی نسب اظهار کرد: طرح احسان مهدوی که به زودی جزئیات آن اعلام خواهد شد جهت کمک مالی غذایی به خانواده‌های کم‌برخوردار به خصوص در شرایط کنونی برگزار می شود و همراه محتوای مهدوی در اختیار مناطق محروم قرار می گیرد که انگیزه و امیدبخش و نشاط آور خواهد بود.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود خراسان رضوی ابراز کرد: دوره آموزش مجازی معارف عمومی مهدویت «ربیع‌الانام» با حضور اساتید و کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت برگزار می شود که علاقه مندان با عضویت در کانال «چشم به راه» در پیام رسان سروش، ایتا، بله به آدرس @chashmbe_rah و در اینستاگرام به آدرس@chashmbe_rah12 می توانند از این برنامه ها بهره مند شوند.

وی افزود: پویش مجازی «#به_یاد_او» از دیگر برنامه های این بنیاد است که علاقه مندان فعالیت مهدوی در خانه یا فضای مجازی در ایام میلاد حضرت مهدی علیه السلام و هدیه به حضرت را انجام داده و تصاویر را به ادمین یکی از کانال های بنیاد در ایتا، سروش، بله یا تلگرام به آدرس@chashmbe_rah ارسال کنند.

حجت الاسلام مهدوی نسب بیان داشت: با توجه به وضعیت کرونا و زحمات پرستارها در این ایام یک هزار پک فرهنگی مهدوی ویژه پرستاران تهیه شده است و تحویل دانشگاه علوم پزشکی می شود تا در بین پرستاران توزیع شود./864/ت302/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات