۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۶۴۹۳۷۷

فراخوان ثبت نام از داوطلبان فاضله و انقلابی در مدرسه علمیه امام خمینی

فراخوان ثبت نام از داوطلبان فاضله و انقلابی در مدرسه علمیه امام خمینی
مدرسه علمیه امام خمینی (ره) برای سال تحصیلی ۹۹_۱۴۰۰ از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط در مقطع عمومی (کارشناسی) طلبه می‌پذیرد.

سرکار خانم فاضله، افتخار اصغری مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) رباط‌کریم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز پذیرش طلبه در این مدرسه علمیه خبر داد و گفت: مدرسه علمیه امام خمینی(ره) برای سال تحصیلی 99_1400 از میان متقاضیان و علاقه‌مندان واجد شرایط در مقطع عمومی(کارشناسی) طلبه می‌پذیرد.

وی درباره شرایط متقاضیان ادامه داد: آن دسته از متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم و بالاتر هستند می‌توانند با مراجعه به سایت paziresh.whc.ir و تکمیل فرم اقدام به نام‌نویسی کنند، همچنین طلاب علاقه‌مند به نام‌نویسی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 56730137 یا 56739031 تماس بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) در ادامه ظرفیت پذیرش را 40 نفر بیان کرد و گفت: دارا بودن حداقل معدل کل 12، حداکثر سن 40 سال و موفقیت در مراحل گزینش از دیگر شرایط پذیرش در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) به شمار می‌رود.

اصغری به مزایای تحصیل در مدارس علمیه خواهران اشاره کرد و اظهار داشت: تربیت بانوان عالم، مؤمن، متعهد، بصیر، انقلابی، متخلق، آگاه و وظیفه‌شناس در ایفاي وظیفه مادری و همسری و پاسداری از تحکیم و تعالی خانواده از اهداف مهم نظام تعلیم و تربیت در مدارس علمیه خواهران است.

وی افزود: همچنین تربیت بانوان متخصص و کارآمد در راستای تحقق رسالت و مأموریت‌های حوزه‌های علمیه در عرصه‌های مختلف تبلیغ و ترویج فرهنگ و معارف اسلام ناب در سطوح و ساحت‌های مختلف، تعلیم و تربیت در حوزه‌های علمیه و سایر جوامع علمی- فرهنگی، تحقیق و پژوهش، نظریه‌پردازی و اجتهاد در عرصه علوم اسلامی- انسانی، راهنمایی و مشاوره در عرصه‌های فردی، خانوادگی و اجتماعی و مدیریت و راهبری امور مراکز علمی، فرهنگی، تبلیغی و آموزشی از دیگر اهداف حوزه علمیه خواهران به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) عنوان کرد: پس از احراز صلاحیت‌های لازم از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به فارغ‌التحصیلان مقطع عموميی دانشنامه سطح دو اعطاء می‌شود و دارندگان اين دانشنامه، از کليه مزايای علمی و استخدامی فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برخوردار خواهند بود.

گفتنی است، داوطلبان علاقه‌مند به نام‌نویسی در مدرسه علمیه امام خمینی(ره) می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به‌صورت حضوری به این مدرسه علمیه واقع در رباط‌کریم، انتهای خیابان دادگستری، کوچه پیام ۳ مراجعه کنند./813/ت302/ب1

فراخوان ثبت نام از داوطلبان فاضله و انقلابی در مدرسه علمیه امام خمینی

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات