۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۶
کد خبر: ۷۰۳۶۱۶

درزیرساخت شبکه کشور حدود 32 ترابیت بر ثانیه ظرفیت داریم

درزیرساخت شبکه کشور حدود 32 ترابیت بر ثانیه ظرفیت داریم
وزیر ارتباطات و فناوری گفت: هم اکنون در لایه زیرساخت شبکه کشور حدود 32 ترابیت بر ثانیه ظرفیت داریم که 3 برابر میزان ترافیکی است که در حال حاضر در شبکه گردش می کند.

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری گفت: هم اکنون در لایه زیرساخت شبکه حدود 32 ترابیت بر ثانیه ظرفیت داریم که 3 برابر میزان ترافیکی است که در حال حاضر در شبکه گردش می کند.

وی در پستی در اینستاگرام اعلام کرد: لازمه تحقق دسترسی فیبر نوری در کشور و رسیدن به سرعت چند ده و چند صد مگا بیت بر ثانیه ای، تقویت لایه انتقال شرکت مخابرات و شبکه زیرساخت است.

زارع پور تاکید کرد: نکته مهم این است که برای اولین بار است که این حجم ظرفیت با استفاده از تجیهزات و توان بومی به شبکه اضافه می شود.

در این باره این ویدئو را ببینید:کاربران فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه ضرورت رفع مشکل کُندی سرعت را مطرح کرده اند و گفته اند: چرا باید بخاطر کم کاری‌ها در این حوزه، ملت در رنج و ناخشنودی باشند؟ امید است و انتظار می‌رود آقای رئیسی و آقای زارع‌پور سریع تر این مشکل را حل و فصل کنند.

ارسال نظرات