۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
کد خبر: ۷۳۸۰۴۴

پیام آیت‌الله اعرافی محضر رهبر معظم انقلاب

پیام آیت‌الله اعرافی محضر رهبر معظم انقلاب
مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی محضر مقام معظم رهبری ضمن قدردانی از توصیه‌ها و رهنمودهای معظم‌له بر تلاش و برنامه‌ریزی برای عملی کردن آنان تاکید کرد.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از دیدار جمعی از حوزویان با رهبر معظم انقلاب که در آن نکات و فرمایشاتی نسبت به مسئله تبلیغ بیان کردند، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی از توصیه‌ها و رهنمودهای ایشان قدردانی و بر تلاش برای عملیاتی کردن آنها تاکید کرد.

متن پیام مدیر حوزه‌های علمیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای

مقام معظم رهبری مدظله‌العالی

باتقدیم سلام و احترام

خداوند مهربان را بر همه نعمت های الهی و نعمت حضور در عصر انقلاب اسلامی و امام خمینی ره و بهره مندی از فیوضات حضرتعالی و بویژه سخنان راهگشای اخیر، در دیدار جمعی از علما، حوزویان، روحانیون و مبلغان شاکریم.

ازسوی همه حوزویان، روحانیت، جامعه عظیم طلاب، اساتید، مبلغان، پژوهشگران، مدیران حوزه‌های علمیه اعم از برادران و خواهران، ایرانی و غیر ایرانی و از سوی همه نهادهای حوزوی و تبلیغی در قم، سراسر کشور و دنیا، صمیمانه‌ترین درودها و سپاس‌ها را، بخاطر بذل عنایات و الطاف و اجازه تشرف به محضر شریف و ارائه رهنمودهای ارزنده و راهگشا، تقدیم آن رهبر فرزانه می‌نمایم.

اطمینان می‌دهم که با عنایات الهی و توجهات حضرت ولی عصر ارواحنا فداه برای تحقق اهداف والای اسلام عزیز و انقلاب اسلامی، رهنمودهای راهبردی حضرت عالی و توصیه های مراجع عظام درحد اکثر توان و امکان، تلاش خودرا بکار گرفته، در محورهای مورد تأکید در حوزه تبلیغ، که غایت قصوا و هدف نهایی حوزه‌های علمیه است، برنامه‌ریزی و اقدام بعمل آید.

بی‌گمان، محور تبلیغ و تبیین هوشمندانه‌ی ارزش‌ها و معارف اسلامی و انقلابی، با شاخص‌های مطرح شده در اندیشه و سخنان حضرتعالی، بیش از گذشته، در محورهای تحولی، مورد توجه ویژه‌ی حوزه و نهادهای حوزوی قرار خواهد گرفت و فراتر از همه‌ی برنامه‌ها، فعالیت‌ها، اقدامات و دستاوردهای فعلی، در برنامه‌ها مطمح نظر واقع شده، طراحی و پیگیری خواهد شد.

سایه مبارک مستدام باد
علی رضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه
۲۲ تیرماه ۱۴۰۲
روز مباهله ۱۴۴۴

ارسال نظرات