۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۷۴۰۲۳۴

نامه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به رئیس سازمان صدا و سیما

نامه انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم به رئیس سازمان صدا و سیما
انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما خواستار پاکسازی افرادی که دل در گرو انقلاب ندارند، شد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در نامه ای به رئیس سازمان صدا و سیما ضمن تقدیر از مواضع انقلابی و اقدامات تحولی رئیس صداو سیما، از وی خواستند تا به جای پذیرش مشاوره های ناپخته و به ظاهر مشفقانه عده ای منفعل، مرعوب و یا مزدور، بر مصالح کلان اسلام و انقلاب تمرکز کرده و صدا و سیما را از عناصری که سر در آبشخور دیگری دارند و دل در گرو انقلاب ندارند پاکسازی کند.

متن کامل نامه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امیر مؤمنان علیه السلام در نامه ۶۲ نهج البلاغه: «مَنْ نَامَ لَمْ يُنَمْ عَنْهُ»

جناب آقای دکتر جبلی رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

حضور شما به عنوان فرهیخته ای انقلابی در رأس مهمترین مرکز رسانه ای جمهوری اسلامی، امید به تحول پیشرو در برنامه ها و نیروی انسانی سازمان صدا و سیما را در دل علاقمندان به اسلام و انقلاب زنده کرد و حقیقتا اقدامات بسیار خوبی نیز در این مدت انجام شده است، اما در برخی بخش ها در هنوز بر همان پاشنه می چرخد.

حضور عناصر کج فکر با افکاری التقاطی در برنامه های مختلف رادیو و تلویزیون، این رسانه را به مرکزی برای شهرت این افراد تبدیل کرده است، چهره هایی که در فضاهای دیگر و گاهی حتی در برنامه های سیما علیه آموزه های دینی و نظام اسلامی اظهار نظر می کنند که اوج آسیب آن در ایام اغتشاشات پاییز ۱۴۰۱ مشاهده شد.

و امروز لازم است همه مسئولان با بهره گیری از تجربیات این سال ها و همچنین بهره گیری از منابع اصیل دینی از ناکامی ها و مشکلات درس عبرت بگیرند.

در این میان خبر دعوت مجدد برخی مسئولان صدا و سیما از عناصری که نه تنها در بزنگاه فتنه های اجتماعی از نظام اسلامی و مبانی شریعت دفاع نکردند بلکه آب به آسیاب دشمن ریختند و نیش و کنایه های خود را نثار انقلاب نمودند بسیار تأسف بار و بهت آور بود.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم ضمن تقدیر از مواضع انقلابی و اقدامات تحولی جنابعالی، از شما می خواهد که به جای پذیرش مشاوره های ناپخته و به ظاهر مشفقانه عده ای منفعل، مرعوب و یا مزدور، بر مصالح کلان اسلام و انقلاب تمرکز کنید و صدا و سیما را از عناصری که سر در آبشخور دیگری دارند و دل در گرو انقلاب ندارند پاکسازی نمائید و با میدان دادن بیشتر به عناصر مؤمن و انقلابی این نهاد مهم را به سمت تبدیل شدن به دانشگاه بزرگ بصیرت بخشی، آگاهی و تعالی جامعه در راستای اهداف بلند انقلاب و مکتب نورانی اهل بیت علیهم السلام پیش ببرید.

انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم
۱۴۰۲/۵/۲۶

ارسال نظرات