۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۶
کد خبر: ۷۵۰۴۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

شرکت بیش از ۶ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف

شرکت بیش از ۶ هزار نفر در مراسم معنوی اعتکاف
حجت الاسلام قدرتی با اشاره به اینکه ۱۰ مسجد در لرستان میزبان مراسم اعتکاف هستند، گفت: بیش از ۶ هزار نفر در این مراسم معنوی شرکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف مورد استقبال قرار گرفت و دارای رشد 10 برابری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه امسال 100 مسجد میزبان مراسم معنوی اعتکاف بودند، افزود: امسال بیش از 6 هزار نفر در آیین معنوی اعتکاف در استان ثبت نام کردند.

وی با اشاره به حضور دهه هشتادی‌ها در مساجد استان لرستان ادامه داد: غالب معتکفان در رده سنی نوجوان و جوان هستند و برنامه‌های فرهنگی و دینی ویژه اعتکاف در مساجد لرستان در حال انجام است.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: اقامه نمازهای جماعت، جلسات سخنرانی و پرسش‌ و پاسخ، محافل انس با قرآن، ادعیه‌خوانی و جلسات مشاوره دینی با حضور روحانیون و مبلغان از برنامه‌های اجرایی در ایام اعتکاف است.

وی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب(س) گفت: اعتماد و توکل به خداوند، تبعیت محض از ولایت، شهامت، شجاعت، صراحت زبان، صبوری و مظلومیت از ویژگی‌های بارز حضرت زینب(س) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: این بانوی بزرگ با حضور اثرگذار اجتماعی و سیاسی خود پیام عاشورا را به جهانیان انتقال داد و روشنگری ایشان موجب تداوم مکتب عاشورا شد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات