۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲
کد خبر: ۷۵۳۶۶۹
حجت‌الاسلام والمسلمین فاضل اعلام کرد؛

آمادگی حوزه های علمیه خواهران در تولید برنامه‌های خانواده محور با همکاری شبکه ولایت

آمادگی حوزه های علمیه خواهران در تولید برنامه‌های خانواده محور با همکاری شبکه ولایت
رئیس شبکه جهانی ولایت با حضور در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران با مدیر این نهاد حوزوی دیدار و گفت‌وگو کرد که طی آن حجت الاسلام والمسلمین فاضل از آمادگی این نهاد برای همکاری خبر داد.
به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر علوی در این دیدار به ارائه گزارشی از فعالیت های شبکه جهانی ولایت و پیشینه این شبکه پرداخت و عنوان کرد: تاسیس شبکه ولایت یک فرصت است که با تدبیر آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی ایجاد شد و ۱۳ سال با قدرت به نشر معارف دینی پرداخته است و به جرأت می‌توان گفت که تنها شبکه‌ای است که از تمام ظرفیت حوزه‌های علمیه بهره گرفته است.
 
وی بیان کرد: شبکه ولایت از گروه‌های علمی در جهت تولید محتوا همچون، مهدویت، تاریخ، قرآن و... بهره می‌گیرد و در برنامه‌سازی از ظرفیت حوزه استفاده کرده است؛ البته تمامی برنامه‌ها باید از فیلتر این گروه‌های علمی بگذرد. همراهی مردم با دغدغه‌های نظام و تحقق مبانی دین مبین اسلام از رویکردهای مهم این شبکه جهانی است.
 
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین فاضل با تقدیر از فعالیت های شبکه جهانی ولایت، عنوان کرد: بخش عمده ای از برنامه هایی که انجام شده و می شود به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام و رهبری صورت گرفته است.
 
وی با تأکید بر فعالیت های فاخر رسانه ای در راستای تبیین و ترویج فرهنگ و سیره اهل بیت علیهم السلام، افزود: امروز اقشار مختلف جامعه در معرض تهدید هستند و ما وظیفه داریم با شناسایی تهدیدها نسبت به آن برنامه ریزی و مقابله کنیم؛ لذا تولید برنامه های خوب از ضروریات است و شبکه جهانی ولایت همان گونه که برنامه های خوبی تولید کرده، می تواند در این عرصه فعالیت های شاخص تری داشته باشد.
 
مدیر حوزه های علمیه خواهران تصریح کرد: دنیای امروز دنیای رسانه ها است و هر کس تبلیغات بیشتری داشته و برنامه های متعدد تولید کند موفق تر خواهد بود.
 
وی با بیان این که تغییرات در دنیای امروز بسیار سریع است و شبکه جهانی ولایت نیز باید با بروزرسانی برنامه ها، با شتاب بیشتری حرکت کند، بیان داشت: امیدواریم به مدد الهی و توجه اهل بیت علیهم السلام این شبکه بتواند با بهره گیری از شخصیت های مختلف و تولید برنامه های فاخر و بیشتر گام های مؤثرتر و مورد رضایت خدا و اهل بیت علیهم السلام بردارد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فاضل در پایان خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه خواهران نیز آمادگی همکاری با شبکه جهانی ولایت در تولید برنامه ها به ویژه برنامه های خانواده محور را دارد.
ارسال نظرات