۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۶۵۴۰۶۶

«با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» به بازار آمد

«با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» به بازار آمد
کتاب «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» اثر کبی یامادا با ترجمه مهدی حجوانی از سوی انتشارات قدیانی روانه‌‌ بازار کتاب شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، کتاب «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» اثر کبی یامادا با ترجمه مهدی حجوانی از سوی انتشارات قدیانی روانه‌‌ بازار کتاب شد.

بر اساس این گزارش، کتاب «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» داستانی لطیف و لذت‌بخش است درباره‌ کودکی که با فکر تازه‌ای روبه‌رو می‌شود. او مانند بسیاری دیگر از کودکان نمی‌داند که با یک فکر نو چه کند، پس می‌ترسد و رهایش می‌کند. با این حال فکر جدید او را رها نمی‌کند.

کودک نگران می‌شود و فکرش را پنهان می‌کند اما متوجه می‌شود که این فکر تازه به او آرامش می‌دهد و شادش می‌کند. بنابراین تصمیم می‌گیرد به آن توجه کند؛ چرا که این فکر نو به مرور بزرگ‌تر می‌شود و رسیدگی می‌خواهد. کم‌کم اتفاقات تازه‌ای رخ می‌دهد و کودک متوجه می‌شود که نمی‌تواند زندگی را بدون آن، بدون فکر نو، تصور کند.

این کتاب به یکی از کنجکاوی‌های مهم کودک پاسخ می‌دهد و آن چگونگی مواجه با ایده‌های جدید و ناگهانی است. این کتاب کمک می‌کند تا شک درونی کودک به یقین تبدیل بشود. این موضوع نیازمند طی کردن مراحلی خلاقانه است و طی شدن این مراحل در زندگی توجه، تعهد، تلاش و پشتکار می‌خواهد..

تصویرهای کتاب به نوعی الهام‌بخش و تعیین‌کننده‌ مسیر داستان است و اگر تصاویر حذف شود لمس داستان و دریافت پیام کتاب مشکل به نظر می‌آید.

کوبی یامادا نخستین بار با نوشتن این کتاب نویسندگی را آغاز کرد و در ادامه آن کتاب‌های «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» و «با مشکل‌های جدید چه می‌کنی؟» را نوشت.

یامادا برای کتاب «با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» برنده جایزه‌ کتاب‌های تصویری ناشران مستقل را در بخش کتاب‌های مناسب برای همه‌ سن‌ها در سال ۲۰۱۴ شده است. در سال ۲۰۱۸ هم برای کتاب آخر «چه کار می‌کنی با یک فرصت جدید؟» برنده‌ همین جایزه شد.

انتشارات قدیانی این کتاب را با ترجمه‌ مهدی حجوانی در قطع رحلی، جلد سخت و قیمت ۴۵۰۰۰ تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داد./826/د102/ف

 

د/«با فکرهای تازه چه می‌کنی؟» به بازار آمد

منبع: فارس
ارسال نظرات