۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
کد خبر: ۶۶۵۳۳۸

فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی

فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی
فراخوان هفتمین جشنواره تقدیر از مروجان کتاب‌خوانی منتشر شد.

به گزارش سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان چهارمحال و بختیاری گفت: مهلت ارسال آثار مستندات شامل گزارش‌های مختلف، عکس، فیلم، فایل‌های صوتی، بازتاب‌های رسانه‌ای، گزارش‌های مکتوب، گواهی‌نامه، تقدیرنامه، تفاهم‌نامه و قراردادها در قالب‌های مختلف به آدرس الکترونیکی moravejan.ketab@gmail.com تا تاریخ 29 آبان است.

آقای شریفی افزود: در این جشنواره افراد،گروه‌ها، تشکل‌های مردمی و نهادهای غیردولتی دارای فعالیت‌های مؤثر و نوآورانه در زمینه ترویج کتاب‌خوانی انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گفته وی، تأثیر پایدار در گسترش کتاب‌خوانی میان مردم، خلاقیت و نوآوری در برنامه‌ها و شیوه‌های اجرایی، استفاده مناسب از مشارکت مردم و چهره‌ها، استفاده خلاقانه و بهینه از امکانات و ظرفیت‌های عمومی و مردمی، استفاده حدأکثری از فضای مجازی برای اجرای برنامه‌ها از شاخص‌های انتخاب در این جشنواره است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان افزود: در این دوره از جشنواره با توجه به شرایط به وجود آمده و شیوع ویروس کویید 19 علاوه بر بخش‌های مذکور، بخش نگاه ویژه بر اساس توجه به فضای مجازی و مروجان کتاب در حوزه‌های بهداشت و کتاب‌درمانی، آموزشگران مروج کتاب (معلم، مربی، استاد)، مادران مروج کتاب، مبادله کنندگان کتاب‌های خانگی مروج کتاب، خبرنگاران و روزنامه‌نگاران مروج کتاب به بخش‌های اصلی جشنواره افزوده شد./826/د102/ق

ارسال نظرات