۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۶۱۳۷۵۴
مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لرستان:

هجمه دشمنان به شورای نگهبان به سبب دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است

هجمه دشمنان به شورای نگهبان به سبب دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است
سپهوند گفت: اهمیت و جایگاه شورای نگهبان سبب هجمه دشمن علیه این نهاد شده است و هجمه دشمن به سبب دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام است.

تیمور سپهوند، مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت جایگاه شورای نگهبان و مورد هججمه قرار گرفتن این نهاد از سوی دشمنان بیان داشت: طبیعی است که هر نهادی که از اهمیت برخوردار باشد، مورد هجمه دشمنان قرار می گیرد.

وی با اشاره به هدف دشمنان در تضعیف شورای نگهبان و هجمه هایی که علیه این نهاد به کار گرفته است، افزود: شورای نگهبان در برابر هجمه های دشمنان ایستاده است و دشمن در این راستا ناکام خواهد ماند.

مسؤول دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لرستان این نهاد نظارتی را مصداق واقعی برای معرفی اسلام ناب پیامبر گرامی اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از دلایل حمله دشمنان به شورای نگهبان حمایت از اسلام است.

وی یادآور شد: در طول این 40 سال گذشته شورای نگهبان همواره مورد هجمه دشمنان داخلی و خارجی بوده و هرگز تحت تأثیر این جو سازی ها قرار نخواهد گرفت و وظیفه قانونی خود را در دفاع از جمهوریت و اسلامیت نظام انجام می دهد.

سپهوند به وجود برخی شبهه افکنی ها در رابطه با عملکرد شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: با وجود همه تهمت ها و شبهه افکنی ها، شورای نگهبان با موفقیت و حفظ بی طرفی به وظایف قانونی خویش عمل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در دهه 60 افرادی وجود داشته اند که با یک گرایش خاص در پی تخریب شورای نگهبان بوده و در دهه 90 همان افراد در جایگاه دیگری با همان نگاه در صدد تخریب شورای نگهبان هستند و اما اصل وظیفه شورای نگهبان انجام وظیفه بر اساس قانون و برخورد با متخلف است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات