۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۱۰۴۹۲۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

ایران اسلامی امروزه در سایه ولایت فقیه نقش‌آفرینی می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر ولی فقیه نبود، به یقین انقلاب اسلامی نمی توانست امروز در دنیای پرآشوب امروز به عنوان کشوری مقتدر نقش‌آفرینی کند.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در نخستین نشست مسؤولان ادارات تبلیغات اسلامی و کارشناسان فرهنگی این سازمان در گرگان، به نقش ولایت فقیه در جامعه اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ولایت فقیه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از ارکان اصلی و جدایی ناپذیر از این نظام مردمی است، افزود: نقش ولایت و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هر روز پر رنگ تر و برجسته تر از روز گذشته می شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با تأکید بر این که ایران اسلامی بدون حضور ولایت فقیه هیچ جایگاهی در نظام های بین المللی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ولایت فقیه و رهبری توانسته است امروز به قله های پیشرفت در حوزه های مختلف دست یابد.

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که هیچ فردی جز‌ حضرت آیت الله خامنه ای نمی توانست در بیست سال گذشته ایران اسلامی را با عبور از بحران های عظیم داخلی و خارجی امروز به سر منزل مقصود برساند، بیان داشت: امروز حتی نظام استکبار نیز به نقش تأثیرگذار و حیاتی رهبری در جامعه اسلامی پی برده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان تبعیت از رهبر معظم انقلاب را ادامه راه امام خمینی(ره) دانست و با بیان این که‌ همه ما باید در عمل اطاعت از ولایت فقیه را نشان دهیم، تصریح کرد: اطاعت از ولایت فقیه باید در عمل ثابت شود.

حجت الاسلام ولی نژاد، سعادت و پیشرفت ایران اسلامی را در تبعیت از ولایت فقیه عنوان کرد و با اشاره به این که حفظ و حراست از جایگاه ولایت فقیه‌ وظیفه شرعی و قانونی است که هر ایرانی به ویژه نخبگان باید به آن توجه عمیق داشته باشند، گفت: ملت ایران همواره تابع محض ولایت فقیه بودند و هستند، ولایت‌پذیری ملت ایران در دوران انقلاب مایه تحیر دشمنان انقلاب بوده است.

وی با بیان این که ولایت فقیه در عمق دل های ملت ولایت مدار ایران اسلامی نهادینه شده است، تصریح کرد: امروز همه دنیا به ویژه استکبار جهانی به پیوند قلبی ملت ایران با رهبری نظام اسلامی پی برده اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که حضور در صحنه ملت ایران در صحنه های مختلف به معنای پشتیبانی این ملت از نظام بر پایه ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران تا پای جان در عهد خود با ولایت و رهبری خواهند ماند و هیچ گاه از این مسیر منحرف نخواهند شد.

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که ملت ولایت مدار ایران در بیش از سه دهه گذشته ثابت کردند که از همه چیز می گذرند؛ اما از انقلاب و رهبرشان دست برنمی‌دارند، گفت: نظام سلطه باید بدانند این ملت با همه توان خود از انقلاب، نظام و رهبری حفاظت و پشتیبانی خواهند کرد.

وی با تأکید براین که در همه عرصه ها همه چیز ما بستگی به اطاعت از ولی فقیه دارد، گفت: اگر ولی فقیه نبود، به یقین انقلاب اسلامی نمی توانست امروز در دنیای پرآشوب امروز به عنوان کشوری مقتدر نقش آفرینی کند./950/پ202/س
ارسال نظرات