۰۷ فروردين ۱۳۹۱ - ۲۰:۳۹
کد خبر: ۱۲۵۶۹۸

مرکز پاسخگویی به شبهات دینی در پارس آباد راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با آغاز سال جدید مرکز تخصصی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی شهرستان پارس آباد از توابع استان اردبیل راه اندازی شد.
پاسخگويي به سؤالات ديني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام حسن باقری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد، روز گذشته در مراسم آغاز به فعالیت این مرکز اظهار داشت: مرکز تخصصی پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی پارس آباد با هدف دسترسی آسان و سریع مردم بخصوص بانوان به پاسخ سوالات و شبهات دینی، راه اندازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز که برای نخستین بار در این شهر آغاز به کار می کند، با حضور روحانیان مجرب به صورت مستقیم پاسخگوی پرسش‌های دینی در موضوعاتی از قبیل قرآن و حدیث، فقه و احکام، اخلاق، تاریخ، فلسفه و کلام، اعتقادات و مشاوره و تربیت است.

حجت الاسلام باقری به نحوه فعالیت و چگونگی ارتباط مردم با این مرکز گفت: پاسخگوئی به سؤالات مردم در این مرکز به 3 طریق کتبی از طریق ایمیل به آدرس اینترنتی pasokhgoei@gmail.com ، تلفنی و حضوری به نشانی اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد واحد پاسخگوئی به سوالات و شبهات دینی، صورت می پذیرد.

وی با اشاره به حضور اساتید حوزوی و مشاوران دینی در این واحد جهت پاسخگویی به سوالات دینی افزود: فعالیت بیشتر در عرصه پاسخگویی اینترنتی، پاسخگوئی از طریق سامانه پیام کوتاه، به روز نمودن پاسخ ها با توجه به شبهات موجود، شبهه‌شناسی و حضور به موقع و آمادگی در عرصه فرهنگی و مراکز حساس از مهم ترین برنامه های این مرکز است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس آباد ادامه داد: تسریع در ایجاد ارتباط و ارسال پاسخ ها، تعامل با مراکز فعال پاسخگویی و پژوهشکده‌ها،‌ ایجاد نشست‌های تخصصی با کارشناسان حوزه و دانشگاه، استفاده از نیروهای کارآمد حوزوی و ارتباط با آنها از دیگر برنامه های این مرکز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی با عنوان "دخت خورشید" در راستای تبیین شخصیت حضرت فاطمه معصومه(س) خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناساندن ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) در فضای مجازی، بصیرت ولایی آن بانوی بزرگ اسلام، حضرت معصومه(س) اسوه عفت و طهارت، حضرت معصومه(س) و بیداری اسلامی، حضرت معصومه(س) ،قم و جهان اسلام، حضرت معصومه(س) و مرکز ترویج فرهنگ تشیع و .... برگزار می شود.

حجت الاسلام باقری افزود: مهلت نام نویسی در این جشنواره تا 13 فروردین است که از برگزیدگان با اهدای جوایز نفیسی تجلیل به عمل خواهد آمد./935/پ203/س
ارسال نظرات