۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۳۸۵۱۷
مدیر کل ارشاد مازندران:

جهانی شدن اسلام ناب محمدی مهم ترین عامل جسارت به پیامبر است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، جهانی شدن اسلام ناب محمدی را مهم ترین عامل توهین آمریکایی ها و صهیونیست ها به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام دانست.
مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران روز گذشته در جمع خبرنگاران با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) گفت: انتشار فیلم آمریکایی اهانت‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام (ص) اقدامی نفرت‌انگیز بوده که موجب جریحه‌دار شدن احساسات امت اسلامی شده است.

 

وی با بیان این که بیداری اسلامی در منطقه و جهان آمریکا و رژیم صهیونیستی را در انزوای کامل قرار داده است، خاطرنشان کرد: آنها امروز به همین دلیل به مقدس‌ترین آرمان‌های مسلمانان توهین می‌کنند تا موج منفی تبلیغاتی جدیدی را علیه مسلمانان به راه بیاندازند.

 

وی با اشاره به این که نظام سلطه از هر اقدامی علیه مسلمانان و مقدسات آنها از جمله کشیدن کاریکاتورها، ساختن فیلم و نوشتن رمان‌ها دریغ نمی‌کند، خاطرنشان کرد: توهین به پیغمبر اسلام(ص) توهین به همه پیامبران الهی و در نهایت توهین به پروردگار متعال است و همه ادیان و انسان‌های آزاده باید این اهانت را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی افزود: آزادی بیان بهانه‌ای برای توهین به وجود مبارک نبی نور و رحمت و جریحه‌دار شدن احساسات پاک مسلمانان و آزادگان شده است، در حالی که غربی‌ها پرداختن به مسأله‌ای همچون هولوکاست را جرم می‌دانند و از آن هراس دارند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که تولیدکننده این فیلم یک فرد اسرائیلی آمریکایی به نام «سام بازیل» است، تصریح کرد: این صهیونیست پنج میلیون دلار از صد یهودی برای حمایت مالی از این فیلم جمع‌آوری کرده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امت اسلامی نباید در برابر این اهانت آشکار به مقدسات اسلامی سکوت کنند، تأکید کرد: همه مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی باید با تقویت وحدت و همدلی در میان این اقدامات نفرت انگیز را محکوم کنند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی، وحدت و همدلی امت اسلامی را تنها را خنثی کردن توطئه های استکبار دانست و تصریح کرد: تا زمانی که مسلمانان جهان به وحدت کامل دست پیدا نکنند، نظام سلطه و دشمنان قسم خورده اسلام به این گونه اقدامات ضد دینی خود ادامه خواهند داد.

 

وی با اشاره به این که امروز اسلام ناب در جهان بیشتر نهادینه می شود، ادامه داد: موج اسلامی در عرصه جهانی مهم ترین عامل توهین به ساحت مقدس پیامبر اسلام از سوی دشمنان است.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، دولت آمریکا را عامل اصلی این حرکت ضد دینی دانست و گفت: دولتمردان آمریکایی و صهیونیست ها عامل اصلی این هتک حرمت ها هستند./950/پ202/س

ارسال نظرات