۲۳ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۸
کد خبر: ۱۳۸۵۲۹
در پاسخ به فیلم موهن علیه پیامبر اکرم؛

حضور گسترده مردم قم در تظاهرات روز جمعه

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با صدور اطلاعیه‌ای بر ضرورت حضور گسترده مردم در تظاهرات روز جمعه علیه اقدام موهن علیه پیامبر اکرم(ص) تأکید کرد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا، در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: در تداوم توطئه‌های ننگین و عقده‌گشایی ذلت‌بار سردمداران استکبار جهانی علیه مکتب انسان‌ساز اسلام عزیز و مسلمانان بیداردل، فتنه نفرت‌انگیز آمریکایی – اسرائیلی با طراحی ظریف شیطانی و ساخت فیلم ضد اخلاقی به ساحت قدسی رحمة للمعالمین و اشرف مخلوقات عالم، نبی مکرم اسلام حضرت محمد عبدالله(ص) اهانت کرده و قلوب مالامال از عشق به رسول الله امت اسلام و آزاداندیشان جهان را جریحه‌دار و خشم مسلمانان را برانگیخته است.
 
در ادامه این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن محکومیت شدید این اقدام موهن و ضد انسانی، مردم متدین و حاضر در صحنه را به شرکت پرشور در تظاهرات الهی ضد آمریکایی و صهیونیستی پس از اقامه نماز عبادی- سیاسی جمعه هفته جاری که انعکاس دهنده مراتب نفرت و انزجار عمومی از فتنه اخیر و اعلام آمادگی دفاع تا پای جان از ارزش‌ها و مقدسات دینی خواهد بود، دعوت می‌کند.
 
در پایان این بیانیه خاطرنشان شده است: تظاهرات مذکور از حرم مطهر حضرت معصومه(س) آغاز شده و به سمت خیابان شهدا ادامه می‌یابد./927/102/ج
 

ارسال نظرات