۲۶ شهريور ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۱۳۸۸۸۵
امروز برگزار شد؛

تجمع طلاب قزوینی در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سراسر کشور، تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قزوین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر در مرکز استان برگزار شد.
تجمع طلاب و روحانيان در اعتراض به اهانت به پيامبر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سراسر کشور، تجمع اعتراض آمیز طلاب حوزه علمیه قزوین در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر در مرکز استان برگزار شد.


براساس این گزارش، طلاب و روحانیان معترض با تجمع مقابل مدرسه علمیه شیخ الاسلام مرکز استان ضمن محکومیت شدید اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام خواستار برخورد جامعه اسلامی با عوامل اصلی این اهانت شدند.


این گزارش می افزاید؛ معترضان با سر دادن شعارهای لبیک یا محمد، لبیک یا رسول الله، مرگ بر استکبار، مسلمان می میرد ذلت نمی پذیرد خشم و انزجار خود را نسبت به اقدام شنیع و ننگین مستکبران در اهانت به پیامبر گرامی اسلام نشان دادند.


طلاب و روحانیان معترض همچنین با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهایی نظیر مرگ بر انگلیس، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند جوابم دهد و یا ایها المسلمون اتحدو اتحدو خواستار وحدت و همدلی امت اسلامی برای مقابله با عاملان این اقدام ننگین شدند.


به گزارش خبرگزاری رسا در پایان این تجمع اعتراض آمیز بیانیه ای از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین در محکومیت حرکت آمریکایی صهیونیستی اخیر قرائت شد.


در بخشی از این بیانیه آمده است: مثلث شوم آمریکا، انگلیس و صهیونیسم بین الملل، در تلاشی مذبوحانه و در ادامه سیاست اسلام هراسی، برای جبران حقارت های ناشی از شکست های پی در پی از جبهه عظیم بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و جهان، سرنگونی رژیم های وابسته به قدرت های مستکبر و انزوای بیش از حد آمریکا، مقدسات اسلام را بار دیگر مورد هجمه ناجوانمردانه قرار داده است.

 

این بیانیه می افزاید:  طلاب و روحانیان قزوین همگام و همصدا با سایر مسلمانان در بلاد اسلامی و همه آزادگان جهان، بپا خواسته و در تظاهرات سراسری خود ضمن محکومیت این اقدام وقیحانه و زشت نظام سلطه، نفرت و انزجار خود را از این گونه اهانت های گستاخانه فریاد زده و این ضایعه تأسف بار را محضر حضرت ولی عصر (عج) و نایب بر حقش حضرت آیت الله خامنه ای و امت بزرگ اسلامی تسلیت می گوییم.

 

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما طلاب و روحانیان قزوین از دولت آمریکا می خواهیم از همه مسلمانان جهان عذرخواهی رسمی و از سازمان های بین المللی و حقوق بشر، بویژه سازمان ملل متحد، سازمان همکاری های اسلامی و سران جنبش عدم تعهد می خواهیم تا موضعی واحد و با اتخاذ تصمیمات جدی و اقدامات کاربردی و اجرایی این اقدام شنیع را محکوم کنند و عاملان آن را تحت سخت ترین پیگیری های بین المللی قرار دهند./950/پ203/ب

ارسال نظرات