۱۳ مهر ۱۳۹۱ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۴۱۲۳۳
فردا برگزار می شود؛

راهپیمایی عشایر خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی اعتراض‌آمیز عشایر خوزستان در محکومیت اهانت به ساحت نبی مکرم اسلام فردا با حضور آیت الله کعبی برگزار می شود.
راهپيمايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی اعتراض‌آمیز عشایر خوزستان  در محکومیت اهانت اخیر به ساحت نبی مکرم اسلام فردا با حضور آیت الله عباس کعبی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری رگزار می شود.

 

بر اساس این گزارش، این راهپیمای پس از اقامه نماز جمعه در منطقه کوت‌عبدالله از میدان امام علی(ع) آغاز و در ابتدای بلوار آیت‌الله بهبهانی(ره)  پایان خواهد یافت.

 

این گزارش می افزاید: شورای هماهنگی خوزستان در پیامی از عشایر غیور خوزستان جهت شرکت در این راهپیمایی و اعلام انزجار از ساخت فیلم موهن علیه ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) دعوت کرده است.

 

در بخشی از پیام شورای هماهنگی خوزستان آمده است: عشایر غیور خوزستان بار دیگر با حضور خود در صحنه علاوه بر تجدید بیعت با ولی فقیه پاسخی کوبنده بر اقدامات دشمنان اسلام خواهند داد.

 

این پیام می افزاید: ساخت این فیلم موهن نه تنها نتوانسته موجب دوری و کمرنگ جلوه‌ دادن دین مبین اسلام در میان مسلمانان شود بلکه خشم و نفرت تمام مسلمانان از جهان غرب را به همراه داشته است./9464/پ203/س

ارسال نظرات