۲۴ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۵۸
کد خبر: ۱۵۶۳۵۱
استاد حوزه علمیه:

طرح انزوای ایران اسلامی با شکست مواجه شده است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی اذعان دارد، بیان داشت: دشمنان باید بدانند که هر توطئه شومی که در دنیا به منظور انزوای ایران اسلامی طراحی کنند با شکست مواجه خواهد شد.
پرچم ايران

حجت الاسلام سید احمد جباری، استاد حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در نور با بیان این که آرزوی انبیاء و خواسته اصلی آنها محو و ریشه کنی مستکبران در زمین بود، گفت: ریشه فساد در هر نقطه ای که پیدا شود از منیت ها و برتری جویی ها است که باید از آن دوری شود.

 

وی با اشاره به این که سیره انبیاء و اولیا در این است که لحظه ای با اهل استکبار کنار نیائید، بیان داشت: متأسفانه بعضی افراد برای ماندن و استحکام بخشیدن به موقعیت خود به هرکسی پناه می برند یا برای افراد فراوانی حاشیه امن ایجاد می کنند.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که ملت باید عوامل جدید فتنه را بشناسد که مدعیان دیروز، خود در حال تبدیل شدن به مخالفان ولایت می شوند، خاطرنشان کرد: این حقیقت را باید در نظر داشته باشیم که در حال حاضر حال فعلی افراد ملاک است.

 

استاد حوزه علمیه با تاکید بر این که رنجاندن قلب مقام معظم رهبری بدون عذر خواهی و بدون تسلیم پذیری و جبران، عاقبت خوبی برای اختلاف افکنان در پی نخواهد داشت، گفت: اگر این ملت به کسی علاقه ای نشان می دهد و اگر به روی کسی لبخند و اعلان رضایتی می کند بخاطر همسویی با ولایت و رهبری است و اگر از کسی زاویه و انحرافی ببیند با اشاره رهبری، جایش را در زباله دان انقلاب منظور خواهند کرد. 

 

وی با بیان این که مردم برای کسی حرمت استقلال قائل نیستند و حرمت، محبت و ارادتشان تبعی است، بیان داشت: این ارادت تبعی به تبعیت از ولایت و رهبری ارزش پیدا می کند که همگان باید به این مسأله مهم توجه داشته باشند.

 

حجت الاسلام جباری با تاکید بر این که جایگاه انقلاب و نظام اسلامی به عنوان یک سرمایه ملی و دینی است که از سوی خداوند متعال به ما عطا شده است، خاطرنشان کرد: این انقلاب با مشقت ها و ریخته شدن خون های فراوانی به دست آمده است که باید حافظ ارزش ها و ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

 

وی گفت: ملت ولایت مدار ایران اسلامی به نحوی ارزنده بر پای تعهدات خود به انقلاب اسلامی قرار دارد و تلاش دشمنان تأثیری در اراده والای آنان ندارد.

 

استاد حوزه علمیه به تلاش دشمنان در ایجاد فضای ایران هراسی در عرصه بین الملل، این توطئه افکنی ها را بی نتیجه خواند و تصریح کرد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت اسلام ناب در عرصه جهانی عزتمندانه حضور دارد.

 

حجت الاسلام جباری با بیان این که دنیا به عظمت و اقتدار نظام اسلامی اذعان دارد، بیان داشت: دشمنان باید بدانند که هر توطئه شومی که در دنیا به منظور انزوای ایران اسلامی طراحی کنند با شکست مواجه خواهد شد./950/ت302/ب

ارسال نظرات