۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر: ۱۶۹۷۵۹

ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی در اهواز برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد برگزاری ارتحال امام خمینی(ره) با حضور اعضا و نمایندگان ادارات و سازمان های دولتی و خصوصی خوزستان تشکیل شد.
ستاد بزرگداشت ارتحال امام خميني(ره)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد برگزاری ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد، صبح امروز با حضور حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، حسن حائری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان و اعضا و نمایندگان ادارت و سازمان های خوزستان برگزار شد.

براساس این گزارش این نشست در راستای برگزاری باشکوه و مطلوب مراسم ارتحال امام خمینی(ره) با هماهنگی ادارات و سازمان های دولتی خوزستان برگزار شد.

این گزارش می افزاید: در این نشست هر کدام از نمایندگان ادارات و سازمان های دولتی خوزستان ویژه برنامه های فرهنگی و دینی خود در راستای ترویج و تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) را تشریح کردند.

حجت الاسلام عباس ساکی، نماینده ولی فقیه در اداره بهزیستی خوزستان، در سخنانی بر هدفمند کردن برگزاری مراسمات دینی و ملی تأکید کرد و گفت: در مراسم ارتحال حضرت امام خمینی(ره) باید بهترین استفاده را از اندیشه های اسلامی و نظریه های ضد استکباری ایشان کنیم.

نماینده ولی فقیه در اداره بهزیستی خوزستان با تأکید بر این که اندیشه های اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در سراسر جهان فراگیر شده است، تصریح کرد: اندیشه های امام خمینی(ره) مبتنی بر آیات قرآن و روایات اهل بیت(ع) است.

در بخش دیگری از این نشست حجت الاسلام سعید جعفری، رییس ستاد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خوزستان به تشریح برنامه های فرهنگی و دینی ارتحال امام و قیام 15 خرداد پرداخت و گفت: جهت برگزاری باشکوه آیین ارتحال حضرت امام خمینی(ره) با تدابیری که اندیشیده شده است پیش بینی می شود این مراسم باشکوه در 60 نقطه خوزستان برگزار شود.

حسن حائری، مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان با بیان این که باید ایده های جدید در برگزاری مراسم دینی و ملی ایجاد شود، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت ها جهت برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد استفاده کرد./9461/پ203/غ

ارسال نظرات