۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۱۹۰۷۶۸
آیت الله نورمفیدی:

رویکرد امروز آمریکا در برابر کشورها همان خط و مشی طاغوت است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله با اشاره به این که رویکرد امروز آمریکا در برابر کشورها همان خط و مشی طاغوت است، تصریح کرد: آمریکا به دنبال بی هویت و بی ریشه نشان دادن ملت های جهان است.
آيت الله نورمفيدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، شب گذشته در دیدار جمعی فعالان انتظامی استان در حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان با اشاره به این که انبیای الهی برای تحکیم و تقویت ریشه ایمان در میان مردم از سوی خداوند متعال فرستاده شده اند، گفت: دشمنان برای جلوگیری تلاش های پیامبران الهی همواره توطئه افکنی کردند.

 

وی با بیان این که مسائل اعتقادی ریشه و اصل وجودی هر انسان را شکل می دهد، افزود: اگر پایه های اعتقادی ما از همان ابتدا سست باشد به یقین تا آخر متزلزل باقی خواهد ماند.

 

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که ریشه اعتقادی هر فرد باید از همان دوران کودکی مستحکم بنا شود، تصریح کرد: ریشه اعتقادی قوی انسان را از پلیدی و انحراف مصون خواهد داشت و همواره در مسیر الهی رهنمون می سازد.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان این که پیامبران الهی تنها به دنبال دعوت انسان به بندگی خداوند متعال و پرهیز از اطاعت طاغوت بودند، خاطرنشان کرد: پیامبران بر اساس این دو ویژگی مشترک در جهت هدایت انسان ها به حق حرکت کردند.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که طاغوت به دنبال بندگی انسان و جدا شدن از حق تعالی است، تصریح کرد: خروج از صراط الهی و قرار دادن در مسیر انحراف هدف طاغوت و طاغوتیان است.

 

رییس شورای استانی حوزه علمیه گلستان با بیان این که طاغوت رنگ و بوی الهی را از انسان می گیرد و فرد را در مسیر گمراهی قرار می دهد، بیان داشت: تنها راهی که تعالی و سعادت انسان را تضمین می کند مسیر الهی است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که رویکرد امروز آمریکا در برابر کشورها همان خط و مشی طاغوت است، تصریح کرد: آمریکا به دنبال بی هویت و بی ریشه نشان دادن ملت های جهان است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که سیاست امروز آمریکا در برابر کشورها و ملت های جهان سیاست فرعونی است، بیان داشت: آمریکا با سیاست هایی که در برابر کشورها در پی گرفته تنها به دنبال بردگی ملت ها و کشورها است.

 

آیت الله نورمفیدی با اشاره به این که آمریکا خود را قیم ملت ها و کدخدای جامعه جهانی می داند، خاطرنشان کرد: امروز اقتدار آمریکا در دنیا متزلزل شده است و آن ابهت پوشالی در دنیا شکسته شده است.

 

وی با بیان این که آمریکا امروز به عنوان بزرگترین حامی تروریسم در جهان شناخته شده است، افزود: این کشور که شعار دفاع از حقوق بشر می دهد خون پرورش دهنده گروه های تروریستی در جهان به ویژه در منطقه است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به این که آمریکایی ها با لشکرکشی به کشورهای مختلف جهان حقوق ملت ها را زیر پای می گذارند، بیان داشت: آمریکا به بهانه عدم تأمین امنیت کشورها از سوی خودشان کشورشان را اشغال می کنند.

 

آیت الله نورمفیدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز انقلاب اسلامی با شعار استقلال و آزادی در جهان عزت و عظمت دارد، تصریح کرد: غرب در برابر عزت و اقتدار ملت ایران به زانو در آمده است که این به برکت ایستادگی و پایداری مردم در برابر زیاده خواهی و زوگویی های غرب است./950/پ202/س

ارسال نظرات