۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۲۲۶۸۶۹
امام جمعه موقت تهران:

آیت الله مهدوی کنی خط شکن جبهه دفاع از ولایت بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت تهران با تجلیل از شخصیت علمی، اخلاقی و انقلابی آیت الله مهدوی کنی از این عالم ربانی به عنوان اخلاق مجسم و خط شکن جبهه دفاع از ولایت، انقلاب و رهبری یاد کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمين کاظم صديقي، امام جمعه موقت تهران
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی در ویژه برنامه مجاهد پارسا که به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما پخش شد، با اشاره به شخصیت مرحوم آیت الله مهدوی کنی، ارتحال این عالم ربانی را تسلیت گفت.
 
وی با بیان این که آیت الله مهدوی کنی اسلام و اخلاق مجسم و خط شکن دوران در عرصه دفاع از ولایت و حریم انقلاب و آرمان های والای شهدا بود، گفت: ایشان نسبت به دوستان شمع جمع مؤمنان بودند و در فضای وسیعی امت را منسجم و امیدوار می کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که دلدادگان به انقلاب ایشان را محور و عَلمی برای خود می دانستند، گفت: جلسات اخلاقی ایشان نیز بسیار غنی و سراسر نور بود، حضور ایشان در جمع طلاب در مدرسه علمیه مروی یک حضور علمی، معنوی، اخلاقی و عالم پرور بود.
 
وی افزود: آیت الله مهدوی کنی در جلسات سیاسی در جمع سیاسیون یک چهره مقبول بود؛ ایشان برای امام و رهبر معظم انقلاب عزیز، یار و یاور بود.
 
آیت الله مهدوی کنی در عرصه مدیریت جبهه انقلاب افتخار آفرید، گفت: ایشان عالمی ذو ابعاد در فقه، اصول، کلام، حدیث و تفسیر بود.
 
حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با بیان این که ایشان پشتوانه ای برای مردم در انقلاب و در مقابله با فتنه ها بود، گفت: از هر جهت نگاه کنیم خلاء ایشان را در جامعه و کشور احساس می کنیم. /924/پ202/س
ارسال نظرات