۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۲۷۷
رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل:

22 بهمن روز نمایش قدرت اسلام برای اداره حکومت است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل با بیان این که 22 بهمن روز نمایش قدرت اسلام برای اداره حکومت است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به تأسی از معمار بزرگ انقلاب در بهمن 57 در مقابل ابر قدرت ها و مستکبران عالم ایستادگی کردند و با تقدیم هزاران شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.
رييس اداره تبليغات اسلامي بابل

حجت الاسلام عبدالعلی علی تبار رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بابل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، دهه فجر را دهه تحقق وعده های الهی عنوان کرد و گفت: دهه فجر دهه بیداری و طلوع خورشید دین در قرنی است که استکبار جهانی به دنبال زدودن نشانه های دین در عرصه های اجتماعی جوامع مختلف بودند.

 

وی افزود: با دمیدن سپیده انقلاب اسلامی بیداری اسلامی در جوامع اسلامی شکل گرفت و امروز شاهد شکل گیری جبهه مقاومت برگرفته از انقلاب اسلامی هستیم.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل با بیان این که 22 بهمن روز نمایش قدرت اسلام برای اداره حکومت است، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران به تأسی از معمار بزرگ انقلاب  در بهمن 57 در مقابل ابر قدرت ها و مستکبران عالم ایستادگی کردند و با تقدیم هزاران شهید درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

 

وی ادامه داد: 22 بهمن روز آزادی، عزت و روز حماسه و استقلال است زیرا این دهه به برکت نفس قدسی عبد صالح خدا شکل گرفت و باطل به مصداق آیه شریفه ان الباطل کان زهوقا در ایران عزیز سرنگون شد.

 

حجت الاسلام علی تبار با اشاره به شرکت فعال و مؤثر آحاد جامعه در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن گفت: مردم فهیم و انقلابی میهن اسلامی در آغاز سی و هفتمین بهار انقلاب مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان قسم خورده این انقلاب زدند.

 

وی تاکید کرد: مردم وفادار و انقلابی با همه سلایق و گرایش‌هایی سیاسی  با حضور حماسی، آگاهانه، پرشور و انقلابی خود در صفوفی متحد و یکپارچه به دشمنان خواهند فهماند که تسلیم زیاده خواهی های آنان نخواهند شد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی بابل،حضور با نشاط و باصلابت  در راهپیمایی امروز را شکر نعمت بزرگ انقلاب دانست و تصریح کرد: ملت شریف ایران با حضور در همایش بزرگ و به یادمانی 22 بهمن، همانند سال های گذشته افتخار دیگری از وحدت و اتحاد ملی حول محور ولایت فقیه را رقم زدند.

 

وی به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی در خصوص تسلیم ایران در مذاکرات هسته ای را مورد اشاره قرار داد و گفت: ملت بزرگ ایران در مقابل زیاده خواهی‌های استکبار جهانی به عنوان الگویی موفق، مستقل، ممتاز و برتر در جهان شناخته شده است، به عنوان خاری در چشم سران استکبار جهانی و امریکای جهانخوار است و به همین دلیل اعلام می کنند که به تأسی از راه و خط سرخ حسینی راه مقاومت وایستادگی را برخواهند گزید.

 

حجت الاسلام علی تبار بصیرت دینی، اتحاد و تبعیت از ولایت فقیه را از عوامل پایداری و استمرار انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: ملت با بصیرت ایران با هوشیاری و هوشمندی علیرغم فشارها و مشکلات اقتصادی در راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند که با عزمی استوار راه امام و شهدا را ادامه خواهند داد./1313/ت302/ب1

ارسال نظرات