۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: ۲۶۳۳۵۵
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

بازار نقش مهمی در کمک به افزایش فرهنگ جامعه دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به نقش مهم بازار در کمک به افزایش فرهنگ جامعه، گفت: بازار از قدیم الایام مورد اعتماد مردم بوده و بازتاب رعایت شعائر دینی در آن، به خود جامعه باز می گردد.
مدير کل تبليغات اسلامي همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان، شامگاه گذشته با حضور در افتتاحیه شورای امر به معروف و نهی از منکر اصناف و اتحادیه های همدان، عنوان داشت: بازار از قدیم الایام نقش مهم و تأثیر گذاری در زندگی اجتماعی و سطح فرهنگی افراد جامعه داشته است.


وی با اشاره به همجواری همیشگی بازار با مسجد، خاطرنشان کرد: این امر نشان از اعتماد مردم به بازار و اهمیت فرهنگ سازی و کارهای های بیشتر در عرصه امر به معروف و نهی از منکر دارد.


حجت الاسلام دشتکی افزود: رعایت شعائر دینی و اهمیت آن در جامعه، موجب افزایش امنیت گشته و نمود آن در زندگی افراد جامعه به وضوح دیده می شود.


مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان از ارائه پیوست فرهنگی بازار خبر داد و تصریح کرد: با اصناف توافقاتی در زمینه ارائه پیوست فرهنگی بازار صورت گرفته و بنا بر این است که خود بازار این پیوست را با نظر بازاریان محترم ارائه کند و این امر بصورت مستمر و جدی دنبال می شود.



وی در پایان از عملکرد بازار طی سال گذشته در امر به معروف و نهی از منکر ابراز رضایت کرد و عنوان داشت: برگزاری دوره های امر به معروف و نهی از منکر، نظارت های اصناف، برنامه های تذکر لسانی و... در بطن بازار مفید واقع شده و موجب آموزش بیش از هزار نفر گشته است، در ادامه نیز، فرهنگ سازی در راستای اقامه نماز اول وقت، از اقدامات در دست اجرا است./857/د102/ب4

ارسال نظرات