۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۰۲۹۱۰
امام جمعه بابلکنار:

انحراف از خط امام مهمترین آفت انقلاب است

حجت الاسلام بابائیان انحراف مسؤولان از خط امام راحل را مهمترین آفت برای انقلاب برشمرد و گفت: جامعه امروز ما به ویژه نسل جوان با شناخت درست سبک زندگی امام راحل، آن را به عنوان مطالبه عمومی از مسؤولان مورد توجه قرار بدهد.
سالگرد ارتحال امام در بابلکنار سالگرد ارتحال امام در بابلکنار سالگرد ارتحال امام در بابلکنار سالگرد ارتحال امام در بابلکنار سالگرد ارتحال امام در بابلکنار سالگرد ارتحال امام در بابلکنار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، امام جمعه بابلکنار امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد جامع مرزیکلا، گفت: امام خمینی بر اساس تکلیف الهی خود برای نجات مستعضفان و محرومان کمر همت بست و در مقابل استکبار و قدرت های شیطانی معاصر ایستاد.

وی افزود: امام راحل با انقلاب اسلامی دل مستضعفان و محرومان را با نور امید روشن ساخت و معجزه گر قرن لقب گرفت.

استاد حوزه علمیه با بیان این مطلب که امام راحل گوهر یگانه آسمان ولایت بود، تصریح کرد: سبک زندگی امام راحل نشان می دهد که ایشان مانند پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) در مقابل قدرت های استکباری و زورگو با تمام وجود می ایستاد و در مقابل محرومان و مستضعفان متواضع بود.

وی ادامه داد: امام راحل شخصیتی خود ساخته بود که در سراسر زندگی نورانی ایشان جلوه نور الهی دیده می شد.

حجت الاسلام بابائیان به برخی از ویژگی های خط امام پرداخت و تاکید کرد: ایستادگی در برابر قدرتهای خارجی، عدم تبعیت از هوای نفسانی، تاکید بر مردمی بودن حکومت اسلامی، تامین عدالت و توجه به محرومان، حفظ وحدت ملی و ایجاد همگرایی بین امت اسلامی، توجه به توانایی های ملت های مستضعف و تاکید بر اسلام ناب در مقابل چهره های منحرف از اسلام مانند اسلام آمریکایی از ویژگی های منحصر به فرد خط امام است.

وی سبک زندگی امام راحل را از سوی نسل جدید انقلاب را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: جامعه امروز ما به ویژه نسل جوان با شناخت درست سبک زندگی امام راحل، آن را به ویژه از سوی مسؤولان مورد تاکید قرار دهد.

امام جمعه بابلکنار انحراف از خط امام را مهمترین آفت انقلاب برشمرد و گفت: متاسفانه برخی از افراد برای توجیه انحراف خود از مبانی انقلاب و سبک زندگی امام راحل، به روایت نادرست از سبک زندگی امام راحل می پردازند.

مسؤول سابق نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم دریایی سپاه مسجد را مرکز انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: مسجد به عنوان پایگاه بیداری، محل درس و سیاست های راهبردی امام راحل بود و این از سیره پیامبر گرامی اسلام(ص) در تشکیل حکومت اسلامی در صدر اسلام نشات گرفت.

حجت الاسلام بابائیان ادامه داد: ولایت فقیه مهمترین و بزرگترین دستاورد انقلاب امام راحل است که عزت و شکوه ما را در سطح جهانی فراهم کرد.

استاد حوزه علمیه روحیه شجاعت امام راحل را به واسطه ایمان بالای الهی ایشان دانست و تاکید کرد: امام خمینی از هیچ قدرتی در سطح دنیا به خود ترس و واهمه راه نداد و این قدرت عظمت ما و ترس دشمن را فراهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان و مردم حول محور ولایت فقیه متحد و منسجم باشند، هیچ توطئه ای علیه انقلاب از جمله تحریم و تهدید به جایی نخواهد برد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات