۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۵۰۵۳۰۸

مراسم احیای لیالی قدر در ۳ بقعه ناحیه دو قم برگزار می‌شود

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم از برگزاری مراسم احیای لیالی قدر در سه بقعه متبرکه این ناحیه خبر داد.
احیای شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر اظهار کرد: بر این اساس برنامه‌های متنوعی در بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم تدارک دیده شده است.

وی افزود: در آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع)، طی سه شب قدر مراسم روحانی احیاء از ساعت 23:00 آغاز می‌شود و حجت‌الاسلام پناه‌زاده در آن به سخنرانی می‌پردازد.

رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم خاطرنشان کرد: عظمتی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در این مراسم به مداحی می‌پردازد همچنین قرار است مسابقه کتبی امام‌شناسی نیز در این مکان مقدس برگزار شد.

وی ادامه داد: ضیافت افطار برای 130 نفر و پذیرایی از 600 نفر در مراسم احیا، از دیگر برنامه‌های آستان مقدس امامزاده سید معصوم(ع) خواهد بود.

فاطمیان با بیان اینکه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) نیز مراسم شب‌های قدر برگزار می‌شود عنوان کرد: این مراسم هم از ساعت 23:00 همراه با سخنرانی، مداحی برادر شعبانی، ضیافت افطار و سحری برای هزار نفر و مشاوره اعتقادی و مذهبی آغاز می‌شود.

رییس اوقاف ناحیه دو شهرستان قم افزود: در آستان مقدس امامزاده جمال‌الدین(ع) نیز مراسم مشابهی از ساعت 23:00 با مداحی برادر ایرانی و پذیرایی از هزار نفر تدارک دیده شده است./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات