۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۵۱۵۶۷۹
با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی قم؛

آثار پژوهشکده اسلام تمدنی رونمایی شد

آثار پژوهشکده اسلام تمدنی طی مراسمی با حضور رییس دفتر تبلیغات اسلامی در مشهد رونمایی شد.
کتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین رونمایی از آثار پژوهشکده اسلام تمدنی، امروز با حضور رییس دفر تبلیغات اسلامی قم در مشهد برگزار شد.

حجت الاسلام محمدمهدی، رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، در این همایش ، خلق اثر در یک سازمان مرهون دو امر حیاتی ایده پردازی و اقدام و عملیات دانست و  گفت: در عین حال تحقق این دو بدون وجود استراژی ممکن نیست و ارکان استراتژی نیز مبتنی بر مسأله محوری و نرم افزارتفکر یادگیری است.

وی افزود: در یادگیری، سه عنصر ارزیابی و بهبود مستمر در سازمان، منابع انسانی بایسته و به طور خاص مدیریت دانش اهمیت ویژه ای دارد زیرا این امکان برای عناصر سازمان فراهم می کند که به صورت تعریف شده به اطلاعات ضروری سازمان دست یابند و در اثر تقارب اذهانی متفکرانی که در حرکت سازمانی دخالت دارند، زمینه بروز و ظهور اسعدادها را فراهم می کند.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، نخستین محیط مد نظر در یک مدیریت دانش بایسته در سازمان، محیط سازمانی و بعد محیط بیرونی است، بر اهمیت بازخوانی عرصه منبعی سازمان در دنیای امروز تأکید کرد و گفت: پژوهشکده اسلام تمدنی قطره ای از جریان مدیریت دانش در حوزه است.

گفتنی است در ادامه این مراسم، ضمن رونمایی از کتاب های «مطالعه جامعه شناختی اسلام شیعی» به قلم مسعود سعیدی، «موانع تفکر در فرآیند پیشرفت» به قلم سیدعلی ایازی، «هنر شیعی» به قلم علی جلالی، «اصول و مبانی ادبیات اسلامی» به قلم سیدی، درسنامه زیرساخت های فقهی اقتصاد اسلامی به قلم سیدمحمدحسینی، «نقش علمای شیعه در گسترش شیعه در هند » به قلم راضیه حسینی، «امامت؛ سرّخاتمیت» به قلم گوارشکیان و ....، برخی نویسندگان به معرفی آثار خود پرداختند./930/پ202/ب1

ارسال نظرات