۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۲۶۳۵۸

آیت الله معصومی شاهرودی دار فانی را وداع گفت

آیت الله معصومی شاهرودی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری شامگاه یکشنبه و پس از تحمل چند ماه بیماری دار فانی را وداع گفت.
آیت الله علی اصغر معصومی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله علی اصغر معصومی شاهرودی، نماینده سابق مجلس خبرگان رهبری شامگاه یکشنبه و پس از تحمل چند ماه بیماری دار فانی را وداع گفت.

این عالم ربانی از 12 اسفندماه سال گذشته به دلیل کهولت سن و بیماری هایی نظیر دیابت، فشار بالای خون و نیز سکته مغزی و بروز اختلال در فرآیند تنفس در بیمارستان رضوی مشهد مقدس بستری شده بود و در زمان ارتحال نیز در منزل بستری بود.

آیت الله معصومی شاهرودی پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسؤولیت های مختلفی را بر عهده داشت که از آن جمله می توان به «مسؤولیت کمیته انقلاب اسلامی در شهرستان علی‌آباد استان گلستان و شهرستان زرند استان کرمان»، «عضویت در دفتر استفتائات امام خمینی(ره) درمشهد» و «عضویت در دوره های اول تا سوم مجلس خبرگان رهبری» اشاره کرد.

داماد مرحوم آیت الله معصومی در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، تعیین زمان برگزاری مراسم وداع با این عالم ربانی و زمان دقیق تشییع و تدفین پیکر آن مرحوم را پس از برگزاری جلسه ستاد ارتحال آیت الله معصومی شاهرودی اعلام کرد و گفت: آن چه تا این لحظه مشخص شده این است که مراسم تشییع پیکر آیت الله معصومی سه شنبه 28 شهریورماه برگزار خواهد شد.

گفتنی است جزئیات برگزاری مراسم تشییع، تدفین و ترحیم مرحوم آیت الله معصومی شاهرودی از طریق خبرگزاری رسا به اطلاع عموم خواهد رسید./820/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات