۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۱۷۴
حجت الاسلام عباس زاده خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در امامزادگان لرستان

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر در امامزادگان لرستان
معاون فرهنگی اوقاف لرستان از برگزاری برنامه های دهه فجر در امامزادگان استان خبر داد و گفت: این برنامه ها با حضور مبلغان اعزامی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف لرستان، ظهر امروز در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: برنامه های دهه فجر در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پر رنگ تر از سال های قبل برگزار می شود.

وی افزود: از برنامه هایی که سالانه در سازمان اوقاف و امور خیریه با عنوان «شناسنامه فرهنگی» ابلاغ می شود، پرداختن به بزرگداشت انقلاب اسلامی و مناسبت های انقلاب است.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه امام زادگان شاخص استان میزبان برنامه های دهه مبارک فجر هستند، اظهار داشت: این برنامه ها با حضور مبلغان اعزامی و مستقر در امام زادگان استان برگزار خواهد شد.

وی هدف از اجرای برنامه های دهه مبارک فجر را تبیین و تشریح اهداف و آرمان های انقلاب و بیان دستاوردهای آن در جامعه به ویژه بین نسل جوان عنوان کرد.

حجت الاسلام عباس زاده آذین بندی امامزادگان، مولودی خوانی، محافل انس با قرآن و سخنرانی پیرامون دهه فجر و انقلاب اسلامی را از جمله برنامه های دهه فجر در امام زادگان استان عنوان کرد.

وی یادآور شد: اوقاف و امور خیریه لرستان آمادگی لازم را برای اجرای برنامه های مشترک با دیگر دستگاه های فرهنگی از جمله سازمان تبلیغات اسلامی دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات