۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
کد خبر: ۵۹۱۱۶۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اعزام 400 مبلغ به مناطق مختلف کشور

اعزام 400 مبلغ به مناطق مختلف کشور
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام مبلغ به مناطق مختلف استان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: 400 روحانی به مناطق خارج از استان اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، ظهر امروز در مراسم ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: از کمیته های این ستاد، کمیته تشکل های مردمی و مردم نهاد است که اساس آن هیأت های مذهبی، کانون ها و پایگاه ها است.

وی با اشاره به برگزاری جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با رویکرد مردمی افزود: باید فعالیت های این حوزه مردمی و به عهده سازمان های مردم نهاد باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان خاطرنشان کرد: اساسی ترین کمیته ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کمیته تشکل های مردمی است.

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های دهه مبارک فجر فقط مختص ایام این دهه نیست، عنوان کرد: این برنامه ها از دی ماه تا اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به تداخل برنامه های دهه فجر و ایام فاطمیه اظهار داشت: برنامه های چهل سالگی انقلاب در ایام فاطمیه با رویکرد فاطمی برگزار می شود.

وی از برگزاری همایش ویژه چهل سالگی انقلاب خبر داد و گفت: این برنامه ها به همت هیأت های مذهبی استان لرستان برگزار می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری کنگره«شعر فاطمی» در استان خبر داد و افزود: برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب در 40 مسجد از دیگر برنامه های ویژه این ایام است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات